středa 17. srpna 2016

Glanz box - letní edice

Článek o Brandnooz Glanz boxu je tu hodně pozdě. Box rozesílali na konci července, já si jeho doručení kvůli dovolené nechala posunout na první srpnový týden. Nakonec box dorazil až v polovině minulého týdne a já se k sepsání dojmů z něho dostala až teď, kdy už Glanz box proběhl na spoustě blogů. Ale pokud vás zajímá, jaké byly mé dojmy z mého premiérového Glanz boxu, tak pojďte číst dál



Rexona Maximum protection Stress control (45 ml - doporučená cena 159,90)
Tenhle výrobek mne v boxu potěšil, byť normálně používám kuličkové antiperspiranty. Ale ráda vyzkouším nějaký nový - uvidím, jak účinný bude (jen mi přislo zvláštní doporučení používat ho na noc uvedené na připojeném letáčku - prý tento způsob zajistí nejlepší účinnost). Doporučená cena mi přijde docela vysoká - obvykle kupuji antiperspiranty za cenu zhruba poloviční.

Tekuté mýdlo Dermacol Aroma ritual vodní meloun (250 ml - doporučená cena 59 Kč)
Tekuté mýdlo má hezké balení, zajímavou barvu a voní opravdu jako meloun. Odnesla jsem si ho do práce (manžel melounovou vůni mýdla moc neocení) a zatím ho použila jen párkrát, takže to, jestli opravdu zvláčňuje pokožku (jak trvdí leták) zatím neumím posoudit. Ale opět výhrada k ceně - běžně jsou tekutá mýdla slušné kvality k dostání za cenu poloviční nebo o málo vyšší.

Smac Ultra odmašťovač (650 ml - doporučená cena 89,90 až 99,90)
Tvrdit, že mi úklidová chemie udělala radost by bylo přehnané, ale čistící prostředek s odmašťujícími účinky mi doma zrovna dochází, takže tento se hodí. A značku vůbec neznám, zatím jsem ji ani nikde neviděla

Prací ubrousky K2r Colour Catcher (10 ks - doporučená cena 89,90)
I toto je výrobek, který neznám a nemám s ním tedy žádnou zkušenost. Ubrousky by měly prádlo chránit před nežádoucím obarvením a umožnit tak prát prádlo bez třídění pdole barev. Musím říci, že nějak nemůžu uvěřit tomu, že by nějaký hadřík chytal barvu, kterou pustí barevný kousek prádla. A tak se ho tak trochu bojím použít, abych si nakonec nějaký oblíbený kousek neobarvila. Máte někdo s těmito ubrousky zkušenost? Fakt můžu dát s tímto ubrouskem dohromady do pračky třeba modrý svetr a bílou halenku?

Dove Advanced hair series - regenerační šampon (250 ml - doporučená cena 119,90)
Šampon určený pro barvené, žehlené či kulmované vlasy určitě využiju, protože si vlasy barvím. Uvidím, jak se osvědčí a jestli opravdu vlasy posiluje a budou po jeho použití lesklé (jak slibuje leták)

Scholl Velvet Smooth - olej pro péči o nehty (3 ml - cena zhruba 110 Kč)
Jde o komplex sedmi olejů, který je by měl vyživovat nehty na rukou a na nohou a kůži kolem nich. Běžně se by měl prodávat v balení o obsahu 7,5 ml s doporučenou cenou 239 Kč, v boxu byl neprodejný vzorek o obsahu 3 ml. Přiznám se, že tenhle výrobek v boxu mne moc nenadchl - nejsem dost pečující typ, abych si speciálně patlala olejíček kolem nehtů, takže ho asi moc neužiju. Navíc mi tento výrobek přijde fakt hodně drahý.

Celkově mi tento box přišel slabší než ten předchozí, alespoň pokud jsem mohla posoudit z toho, co jsem si o tom předchozím přečetla. Celková hodnota produktů podle doporučených cen byla asi 630 Kč, což není málo. Ale přiznám se, že mi u některých produktů přišla ta cena nadsazená. Nejvíc mne asi potěšila Rexona, šampon a tekuté mýdlo, naopak bych se obešla bez olejíčku Sholl.

Žádné komentáře:

Okomentovat