sobota 18. února 2017

Čajové přebaly ...

Když jsem na Swaplace narazila na swap Obaly z čajov vo výmene, ve kterém Martina nabízela obaly od čajů výměnou za něco jiného, tak jsem neodolala - co kdyby měla nějaké, které ještě nemám…. Nabídla jsem Martině za přebaly naopak čaje bez přebalů a Martina si mne do swapu vybrala.



Já jsem jako obvykle sáhla do svých čajových zásob a vybrala jsem dvacítku ovocných, zelených a bylinkových čajů (o černých a o rooibosu mi Martina napsala, že je nepije), které jsem přendala do malých zavíracích plastových sáčků a doplnila lístečkem s údajem o značce, druhu čaje a případně i zemi, kde jsem ho koupila nebo odkud mi ho někdo dovezl. Snažila jsem se Martině vybral spíš neobvyklé značky nebo zajímavé příchutě, takže v mém výběru se ocitly čaje třeba ze Španělska, Francie, Polska, Srbska, Anglie, ze značek Java Republic, Taylor, Amer, Irving, Biofix a z příchutí kromě těch běžnějších taky třeba ovocný čaj s amarantem, čaj s kakaovými boby, bílý čaj s pomerančovými květy nebo zelený s granánovým jablkem a ženšenem. A protože Martina má v profilu uvedeno, že se jí líbí věci se sovičkami, tak jsem jí přibalila balení malých pilníčků na nehty s motivy soviček, které mi padlo do oka, když jsem šla kupovat obálku na zabalení swapu.


Od Martiny mi dorazila krabička plná čajových přebalů. Otvírala jsem ji s napětím, jestli tam budou nějaké novinky pro mou sbírku. A byly... Samozřejmě tam byly i takové, které už ve sbírce mám. Ale i ty najdou využití - budou se hodit na výměnu. Velmi jsem ocenila, že Martina převážnou většinu čajů otevřela jako sběratelský profík - proříznutím na zadní straně, aby obal zůstal celý, neotrhaný. Ani v krabičce od Martiny nechybělo další překvapení - Martina mi přidala k čajovým přebalům moc hezký ozdobný špendlík, který sama vyrobila a pohled Zvolena. Připojen byl i milý dopis a motivační heslo.


Celý swap proběhl hrozně rychle - v pondělí jsme se s Martinou začaly domlouvat a já měla už v pátek balíček doma. Ten můj je ještě na cestě na Slovensko, protože jsem se na poštu na rozdíl od Martiny dostala až ve čtvrtek večer. Já jsem byla se swapem spokojená, potěšily mne přírůstky do sbírky i ozdobný špendlík, který mi Martina poslala. Doufám, že i Martina bude spokojená s mým čajovým výběrem.
Hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat