neděle 12. února 2017

Narcisky ...

... jsem si koupila v pátek, když jsem se cestou od obvoďačky stavovala nakoupit. Hlavně proto, že jsou takovou předzvěstí jara a mám je proto ráda (a taky na počest ukončení pracovní neschopnosti ;-)). Neodradilo mne ani to, že nebyly ani trochu rozvité, byť to znamenalo trochu riziko (už se mi stalo, že se mi doma nerozvily a vzdor vší péči zaschly). Ale tentokrát nezklamaly a v sobotu ráno mne na stole v kuchyni přivítala žlutě svítící váza.




Jinak jsem víkend strávila v lenošném poklidu, abych nabrala sílu na likvidaci restů, co se mi bezpochyby za týden a půl pracovní neschopnosti nahromadily v práci.
A k tomu lenošení jsem upekla oříškové muffiny (tyhle). Stejně jako loni jsem našla ve špajzu zbytek mletých lískových oříšků, které už byl nejvyšší čas zpracovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat