středa 1. února 2017

Brandnooz box - leden 2017

Nějak ten čas rychle letí... Mám pocit, že před chvílí byly Vánoce a on už je tu konec ledna . A s koncem ledna dorazil i letošní první Brandnooz box. Takže už tradičně zahájíme nový měsíc nahlédnutím do zelené krabice a i vy můžete posoudit, jestli byste v ní našli nějaké novinky nebo jestli by vás nějaký výrobek z lednonového vydání potěšil.
Tak pojďme zvednout víko...




Mattoni Granátové jablko (1,5 l - doporučená cena 16,90)
Novinka to tedy není. Mattonky s příchutí sem tam kupujeme a tuhle příchuť už jsme určitě měli. Ale manžel ji rád vypije, takže určitě nezarmoutila.

Alpro mandlový nápoj neslazený (1 l - doporučená cena 69 Kč)
Mandlový nápoj neboli mandlové mléko už jsem měla v klasické verzi v malé krabičce. Tenkrát jsem ho vypila a příliš mne nenadchlo (viz zde). V boxu na mne vyšla verze "unsweetened", tedy neslazená. Zkusím mu dát druhou šanci - pro změnu do vaření (kaše, mufiny), rozhodně ne na pití.

Mentos Choco - čokoláda, karamel, máta (38 g - doporučená cena 19,90)
Tohle není nic pro mne - nemám v oblibě žádné mentosky a kombinace čokolády, máty a karamelu mne rozhodně neláká. Tato nová příchuť žvýkacích bonbónů určitě poputuje "o dům dál".

Paprika sladká Vitana (23 g - doporučená cena 13,90)
No paprika určitě není novinka na trhu :). Nový by měl být obal - s čitelnějším názvem a především znovu uzavíratelný na principu suchého zipu. Já tuhle vychytávku moc neocením, protože načnuté sáčky základního koření (mezi které paprika určitě patří) přesypávám do kořenek. Ale pro někoho, kdo skladuje koření vpůvodních sáčcích, to může být šikovné. Každopádně obsah sáčku využijeme určitě (a jsem ráda, že tentokrát to bylo základní koření a ne žádná směs, kde polovinu tvoří sůl).

Mini Rolky Racio s chia (44 g - doporučená cena 14,90)
Pufované rýžové chlebíčky nejsou zrovna moji oblíbenci, ale verzi s chia semínky určitě vyzkouším. V práci to bude vhodný snack na malé zobnutí. Jen jim chudinkám neprospěla přeprava mezi lahví minerálky a krabicí mandlového nápoje - pár prvních koleček bude tak na konzumaci lžící.

Gourmet Ketchup bez cukru (500 g - doporučená cena 44,90)
Kečupy (a hořčice) se v boxech objevují skoro ve větší frekvenci než je stačíme konzumovat, ale nějak se s ním určitě časem popasujeme (tedy spíš popasuji já - manžel na ty dietní alternativy moc není). Kečup ve verzi bez cukru jsem ale ještě neměla, tak jsem zvědavá, zda to bude na chutí poznat. I když tedy musím říci, že sušené krůtí maso, které bylo alternativou kečupu, by mne potěšilo víc.

Low carb krekry Penam (150 g - doporučená cena 59,90)
Krekry s vysokým obsahem bílkovin (hm - nemohly by se tak rovnou jmenovat, místo toho rádoby světáckého názvu?) mi v boxu udělaly radost. Už jsem podobné krekry měla a docela mi chutnaly (viz tady). A nějaké slané zobání přijde občas vhod.

Sušenky Digestive Original Emco (115 g - doporučená cena 24,90)
Křehké sušenky z celozrnné mouky obsahují i vlákninu z čekanky, díky čemuž mají o 30% více vlákniny. Pozitivní je i to, že neobsahují palmový tuk, umělá barviva a konzervanty. V obchodě už jsem je viděla před časem, ale ještě jsem je nevyzkoušela. Výrobky Emco mám docela ráda, tak uvidím, jak mne zaujme tento.

Krémová polévka rajčatová Maggi (55 g - doporučená cena 24,90)
Nedělám polévky z prášku, nemám ráda krémové polévky.... Tato pytlíková polévka je tedy další výrobek z boxu, který někomu věnuji. Ani deklarovaný obsah 300 g rajčat a přídavek sušené bazalky a oregana mne nepřesvědčí...

Puding Čokoláda+višeň Amylon (2x 40 g)
Tento retro puding jsem si do boxu přiobjednala za body za hodnocení produktů na stránkách Brandnooz. Už jsem ho měla (viz tady), takže v tomto případě vím, do čeho jdu a už se těším až si ho uvařím.


Celkově hodnotím box jako lepší průměr, a to jako pokud jde o hodnotu (lehce přes 290 Kč), tak pokud jde o obsah. Potěšily mne hlavně krekry, celkem i sušenky. Mandlové mléko bych si po první zkušenosti asi nekoupila, díky boxu tedy bude mít šanci na reperát. Určitě nevyužiju Mentos a Maggi, zbytek u nás využití najde.
Jak vždycky oceňuji kvalitní zabalení, tak tentokrát musím říci, že úplně vychytané nebylo. Box byl proražený, krabice mandlového nápoje mírně zdeformovaná a pufované chlebíčky poněkud rozlámané. Podle mne těžší věci - minerálka, kečup a tetrapack s nápojem - byly v boxu málo zafixované. Ale stane se a zas velkou újmu nic nedoznalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat