pátek 3. února 2017

Co jsem taky ochutnala 13

Co zajímavého nebo alespoň nového se objevilo na mém stole v lednu? Jako obvykle jde o téměř rovnoměrnou směs věcí z Brandnooz boxu (tentokrát jediného - prosincového), swapů a mých vlastních nákupů. I pokud jde o hodnocení, tak je rozdělení rovnoměrné - něco propadlo, něco potěšilo ... Pokud vás zajímá, co a jak, můžete číst dál.



Rotkappchen Demi sec

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 0,2 l. Cena - 47 Kč (doporučená)
Hezky perlilo, mělo příjemnou chuť. Nejsem moc na šumivá vína, ale tohohle bych si jednou za čas skleničku dala.
7/10

Rotkappchen Desalcoolisé rosé

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 0,2 l. Cena - 47 Kč (doporučená)
Hezky perlilo, ale chuťově zklamalo - cítila jsem z něj divnou pachuť, takže tohle bych si určitě nekoupila znovu.
4/10

Korunní Neperlivá (0,75l - doporučená cena 11,90)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 0,75 l. Cena - 11,90 Kč (doporučená)
Údajně by to měla být voda vhodná k vínu. To nějak neumím posoudit - podle mne je to klasická neperlivá voda bez nějakých pachutí po obsažených minerálech. Prostě voda.... Běžně ji kupovat nebudu, pokud bych potřebovala akutně vodu v lahvi, tak proč ne.
7/10

Tyčinka Excelent (Nutrend)

Koupeno - Expreska. Balení - 80 g Cena - 55 Kč
Tyčinka má jogurtovou polev a je hodně sladká - ani jedno mne moc nenadchlo. Na druhou stranu je v ní cítit obsažené ovoce, jehož kousky (asi papaya) jsou i viditelné. Ale sumarumárum za ty peníze žádný zázrak, i když docela zahnala hlad.
6/10

Hořká čokoláda 70% kakaa (Carla)

Koupeno - ze swapu. Balení - 100 g Cena - ??
Moc dobrá hořká čokoláda s vyladěnou chutí - akorát hořká, jemná, krásně se rozplývající na jazyku. Tohle balení bylo propagační (města Broumov), ale snad stejnou chuť bude mít i čokoláda v nereklamním balení.
10/10

Kakaové sušenky s žitnou moukou (Rej)

Koupeno - ze swapu. Balení - 120 g Cena - ??
Na jejich ochutnání jsem se docela těšila, ale jsou spíš zdravé než dobré. Na první kousnutí mi jejich chuť přišla... no zvláštní. Pak jsem si zvykla, ale nadšení se nedostavilo. Krabičku dojím, ale asi nemám důvod si je koupit znovu. Šikovné je balení po 1 ks (v krabičce je jich 6) - lze si vzít jen kousek jako svačinku do kabelky. A mají pevnou, takovou hutnou konzistenci, tak asi dobře přežijí transport.
5/10

Řecký jogurt citron a limeta (Milko)

Koupeno - kantýna v práci. Balení - 140 g Cena - 15,90
Hustý jogurt se 4% tuku. Příchuť je skrytá na dně kelímku a musí se do jogurtu vmíchat. Já mám nakyslé citronové příchutě moc ráda, takže mi chutnal. Asi bych raději měla jen citronovou příchuť (limeta mi tolik nesedí), ale i v této kombinaci to není špatné.
8/10

Arance Marmellata (Zuegg)

Koupeno - Albert. balení - 330 g. Cena - kolem 35 Kč? (doprodej)
Velmi dobře chutnající marmeláda s kousky pomerančové kůry kombinující sladkou a hořkou chuť. Byla výborná jak na bagetu, tak do jogurtu (i jen ujídat lžičkou). Ve složení převládá cukr (na 100 g marmelády 30 g ovoce), ale i tak bych si ji koupila hned znovu. Asi mám ale smůlu - brala jsem ji (už před časem) z regálu věcí, které u nás v supermarketu doprodávali se slevou, takže jsi nejspíš už v nabídce mít nebudou.
9/10

Patifu Delikates (Veto)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 100 g. Cena - 26,90 Kč (doporučená)
Chuťově docela dobrá vegetariánská "paštika". I konzistence byla OK - akorát hustá, dobře se roztírala. Jen cena by mohla být o něco nižší (a na jedno jídlo by mi stačilo i menší balení).
7/10

Tak co, zaujalo vás v lednovém přehledu toho, co jsem vyzkoušela, něco? Inspirovala jsem vás třeba k úvaze o tom, že něco vyzkoušíte? Nebo už znáte a máte svůj názor (stejný? jiný?)?

Žádné komentáře:

Okomentovat