neděle 26. února 2017

Můj týden s tulipány

V pondělí jsem si cestou z práce koupila v Lidlu spolu s jogurty, pečivem a zeleninou i svazek tulipánů. Jen tak pro radost a pro pocit, že se blíží jaro. Stály jen padesátikorunu - to za trochu radosti a potěchy pro oko není moc, co myslíte?
A napadlo mne, že si tu vázu s tulipány budu fotit - jak se tulipány postupně rozvíjejí (to, jak současně i rostou moc vidět nakonec není - musela jsem je při vyměňování vody n výrazněji zastřihout, jinak by jim váza byla nízká).

Takhle vypadala váza s tulipány ve středu ráno


Nakonec mi svazek tulipánů vydržel skoro přesně týden. Poslední fotka je z dnešního večera a myslím, že ráno už se s nimi (nebo alespoň s velkou většinou) rozloučím. Ale parádu mi tu dělaly nad očekávání dlouho. Jen přemýšlím, jestli si příště nemám kytku koupit spíš do práce - mám takový dojem, že tam bych si jí užila ještě víc.

Jak šel týden (zleva nahoře ve směru hodinových ručiček)

Kvalita fotek tedy není nic moc - fotila jsem ráno před odchodem do práce a večer, takže většinou za umělého osvětlení (což je v kombinaci s mým nevelkým fotografickým umem malinko smrtící kombinace)

Žádné komentáře:

Okomentovat