úterý 7. února 2017

Koláčky

Upekla je pro mne máma. Když prý jsem nemocná ... Od půlky minulého týdne se totiž povaluji v posteli s neschopenkou a jakousi virózou. Když je člověk nemocný, tak se mu to ti ostatní snaží trochu osladit - ať už doslova jako máma těmi koláčky nebo přeneseně, jako třeba manžel skvělým hovězím na víně, co uvařil v neděli, a novou detektivkou, kterou mi koupil včera.
Hovězí jsem zapomněla vyfotit, o knížce napíšu, až ji přečtu ... Tak aspoň ty koláčky...


Těmhle koláčkům říkala Dana Medřická v seriálu Taková normální rodinka dvojctihodné. To proto, že jsou uvnitř plněné tvarohovou náplní a navrchu jsou ještě povidla a drobenka. Máma jim říká moravské, peče je naprosto skvělé, jen občas nahradí drobenku mandlovými lupínky. A várka, kterou jsem od ní dostala, se nevymykala - koláčky byly moc dobré a většina zmizela hned první den, kdy byly čerstvé a tedy logicky úplně nejlepší.


Teď už tu jsou poslední dva kousky, ale když jsem nandavala poprvé na talířek, tak jsem si je vyfotila a můžu vám tedy na dálku udělat chutě. A konstatovat, že maminky nás znají a vědí, čím nás potěšit. Takže, mami, díky Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat