pátek 17. února 2017

Výměna knížky

Do swapování jsem se pustila hlavně kvůli okamžiku překvapení - baví mne prostě rozbalovat balíčky a napjatě čekat, co v nich objevím. Takže tenhle swap je tak trochu výjimka, protože byl překvapením jen částečně. Ale když jsem na Swaplace našla swap Výměna knížky, ve kterém Olča nabízela knížku Dívka, již jsi tu zanechal, výměnou za jinou knihu, tak jsem neodolala. Četla jsem na tuhle knížku pozitivní recenze, tak jsem uvítala možnost ji získat tímto způsobem.



I Olča si vybrala konkrétní knížku - z toho, co jsem jí nabídla já. Ona sáhla po severské detektvice - vybrala si knihu Levhart, jejímž autorem je Jo Nesbo. A abychom si přece jen zachovaly nějaké překvapení při rozbalování, domluvily jsme se, že si do balíčku přídáme ještě nějakou drobnost. Spolu s knížkou tedy ode mne Olča dostala ještě čokoládovo mátové Mentos, tyčinku Nesquick, pár sáčků čaje a dvě levandulové čajové svíčky. Protože něco dobrého na zub, šálek čaje a rozsvícená svíčka to spolu s knížkou vytvoří prima pohodu. A jako obvykle jsem připojila (tentokrát stručný) dopis v obálce, kterou jsem ozdobila skládačkou z čajových sáčků, a věci jsem jednotlivě zabalila.


A já jsem v balíčku od Olči kromě knížky Dívka, již jsi tu zanechal od Jojo Moyesové, našla ještě kvetoucí čaj, krabičku čaje Teekanne s příchutí citronového koláče a balíček brusinek v čokoládě (na ty se fakt těším - brusinky jsou moji oblíbenci). I Olča připojila do balíčku milý dopis v hezké obálce.


Swap hodnotím jako povedený - s Olčou byla dobrá komunikace a udělala mi i radost s vybranými drobnostmi k čaji. Jediné, co mne trochu mrzelo, bylo to, že věci byly jen složené do krabice od cereálií a nebyly nijak zabalené. Mám přece jen swapy, které vypadají jako dárečky raději. Ale jinak jsem spokojená.
Hodnocení 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat