pondělí 5. června 2017

Blogerské Vánoce

Akci "Blogerské Vánoce" vyhlásila Martina z blogu Decorblanc a Marcely z blogu Nordic Passion. Vánoce v na přelomu jara a léta zní poněkud bláznivě, ale dárky dostává rád každý, tak proč si neudělat radost i v průběhu roku. A radost si mohou udělat i ti, resp. v tomto případě spíš ty, které se neznají nebo se znají pouze virtuálně, a to vlastnoručně vytvořeným výrobkem. Kdo měl zájem, přihlásil se u jedné z vyhlašovatelek na blogu. Z přihlášených zájemkyň pak Marcela vylosovala dvojice, které si vymění a pošlou dárek a fotodokumentaci pak zveřejní u sebe na blogu (neblogerky pošlou foto vyhlašovatelkám, které je zveřejní u sebe na blogu).



Já jsem se přihlašovala na blogu Nordic Passion, který už delší dobu ráda pravidelně čtu (doporučuji nakouknout - hezké čtení a úžasné fotky), a Marcela mi do dvojice vylosovala Věrku z blogu Věrčin blog. Věrka mi jako dárek ušila šikovnou malou taštičku na kosmetiku nebo jiné drobnosti (a taky ji drobnou kosmetikou naplnila). K ní jsem dostala ještě keramické srdíčko a Věrka přidala i několik čajů, protože z mého blogu vyčetla, že jsem "čajová".


Co budu pro svůj výměnný protějšek chystat, mi bylo jasné už, když jsem se u Marcely na blogu přihlašovala. Bylo jasné, že to bude něco "z kuchyně", protože ruční práce moc neprovozuji. Původně jsem chtěla upéct domácí koka sušenky, ale u Věrky na blogu jsem zaznamenala zmínku, že u nich není kokos zrovna v kursu, takže jsem nakonec volila máslové skořicové sušenky (s nimiž už jsem měla docela úspěch v adventním čajovém swapu - recept tady). K sušenkách jsem ještě doplnila skleničku džemu z aronií - jako takovou zajímavost na ochutnání. A aby v balíčku nebylo jen jídlo a Věrce něco zůstalo, přidala jsem dvě přáníčka vyrobená technikou teabags folding.


Myslím, že můžu říct, že je prima udělat si další Vánoce na začátku léta. A ty naše blogerské se vydařily. Já jsem měla radost vlastně třikrát - z dárku, který jsem dostala, těšila mne i příprava balíčku pro Věrku a mám radost, že podle toho, co napsala na svůj blog, je i ona s dárkem ode mne spokojená. A podobné to bylo myslím i u ostatních účastnic - namátkou tady, tady, tady, tady i třeba tady (a to jsem na další určitě zapomněla...)
Takže závěrem patří dík jak organizátorkám, tak i mé partnerce ve dvojici - Věrce.

Žádné komentáře:

Okomentovat