středa 7. června 2017

Co jsem taky ochutnala 17


Duben byl na nově ochutnané výrobky takový průměrný. Přidala jsem dva výrobky, které jsem ochutnala již v předchozích měsících, ale zatoulaly se mi (do špatné složky) jejich fotky, tak jsem je do přechozích článků nedávala. Naštěstí jsem si nesmazala v konceptech své chuťové dojmy z nich ... Proto tu tentokrát najdete i vánoční minipanettone, které ve mně zmizelo někdy v lednu, a lněné rolky, které už jsou taky dávno, dávno pryč.
Tak se pojďte podívat co dalšího kromě nich jsem ještě vyzkoušela a jak mi to chutnalo



Panettoncino (Borsari)

Koupeno - dárek. Balení - 100 g. Cena - ???
Panettone je italský sladký chléb původem z Milána, který se obvykle v Itálii jí o vánočních svátcích. No a panettoncino je taková jeho malá verze. Nikdy jsem panettone neměla, tak jsem byla zvědavá, jak mi bude chutnat. Je to takové hodně nadýchané kynuté těsto s kousky kandovaného ovoce. Nebylo to špatné. "Dospělé" panettone bych si asi nekoupila, tolik mi to zas nechutnalo, ale tohle panettoní miminko za rok zas klidně. A navíc - ta krásná plechovka...
7/10

Lněné rolky s pomerančem (Rawfood)

Koupeno - swap. Balení - 90 g. Cena - ??
Obsahují jen lněna a slunečnicová semínka, pomeranč, jablka a agáve sirup a jsou vyrobeny metodou šetrného sušení. Chutnaly mi, je to takové zdravém mlsání.
8/10

Energit Dextróza sport s vit. C a příchutí pomeranče

Koupeno - Brandnooz box . Balení - 49 g. Cena - 24,90 (doporučená)
Je to takové dobré lipo s pomerančovou příchutí. Chutnalo mi, energii to možná trochu doplní, ale že by to bylo nějak výrazné, to zas ne. Na dalších výletech ráda dojím i zbytek, ale na pravidelné kupování to nevidím (na lipo se mi to zdá drahé)
7/10

Milka I love Maminka


Koupeno - Brandnooz box . Balení -110 g. Cena- 74,90 (doporučená)
Jde o klasickou bonboniérku I love Milka, převlečenou (papírovým přebalem) za speciál ke Dni matek (musím říci, že kombinace češtiny a angličtiny v nápise mi přijde mimořádně - no, řekněme nepovedená..). Obsahuje čokoládové bonbóny v podobě malých srdíček. Ochutnala jsem a... Není to špatné, ale na mne hodně sladké. Jako dárek pro nějakého sladila možná, pro sebe si to nekoupím určitě (a ani netoužím, aby mi to někdo daroval)
5/10

Emco - 100% ovoce meruňka

Koupeno - Billa. Balení - 30 g. Cena - 15,90 (pro členy Billa clubu)
Tuhle tyčinku jsem v příchuti lesní ovoce ochutnala díky Brandnooz boxu (hodnocení tady). Když jsem potřebovala narychlo svačinu do batohu na výlet, sáhla jsem z výběru, který zrovna měli, po její meruňkové variantě. A nezklamala ani ta.
10/10

Revital Drink - jahoda, brusinka, žitné otruby a pšeničné klíčky (Olma)

Koupeno - Tesco. Balení 320 g. Cena - 19,90
Kysaný mléčný nápoj s 5 živými kulturami, ovocnou příchutí, otrubami a klíčky jsem si koupila jako rychlou svačinu při nákupu cestou na chatu. Je průměrně sladký, přidané otruby a kličky tam nejsou nijak výrazně cítit. Plusem je nízký obsah tuku (ani ne 1%), mínusem modifikovaný škrob jako zahušťovadlo (většinou se výrobkům zahuštěným modifikovaným škrobem vyhýbám, tentokrát jsem to nezkontrolovala)
6/10

Relax 100% pyré jablko, mrkev, broskev, banán, maracuja

Koupeno - swap. Balení - 120 g . Cena - ???
Sama bych si tuto kombinaci asi nekoupila, ale musím říci, že mne chutí příjemně překvapila - je v ní patrná broskev a trochu i maracuja (ač je tam jen 1% šťávy z ní), naopak není nijak výrazně patrná mrkev. Největší podíl ve složení má protlak z mrkve, jablka a broskve. Plusem pro mne je nízká energentická hodnota (226 kJ na 100 g), absence přidaných cukrů i to, že z sáčku se šroubovacím závěrem jde bez problémů dostat v podstatě všechen obsah.
9/10

Proteinová tyčinka s čokoládou v tmavé kakaové polevě (Billa)

Koupeno - Billa. Balení - 60 g. Cena - 29,90
Tyčinka brandovaná pro obchodní řetězec Billa (není uveden konkrétní výrobce, jen údaj, že byla vyrobena na Slovensku). Obsahuje 25% bílkovin. Chuťově není špatná a cenově je na proteinovou tyčinku docela přijatelná. Klidně si ji ještě někdy jako rychlou svačinku na výlet koupím (na běžnou svačinu do kanceláře je pro mne zbytečně velká).
7/10

Hovězí jerky (Fine gusto)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 12 g. Cena - 34,90
Zauzené sušené hovězí maso. Jeho předností je vysoký obsah bílkovin, realitivně nízký obsah tuků a to, že je bez konzervantů a glutamátů. Je slanější a konzumace chce dobré zuby - rozžýkat plátek je docela fuška. Není to nic, po čem bych se utloukla, ale jako alternativa večerního zobání to není úplně špatné.
7/10

Dupetky solené (Alka)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 80 g. Cena - 17,90 (doporučená)
Stručně řečeno - placaté slané tyčinky do kruhu. Nejsou špatné, slané jsou tak akorát. Ale nějaký zásadní rozdíl mezi nimi a klasickými tenkými slanými tyčinkami moc neshledávám.
6/10

Gourmet-100% hořká čokoláda (Čokoládovna Troublice)

Koupeno - swap. Balení - 45 g. Cena - ??
Kvalitní hořká, ale fakt hodně hořká čokoláda, která obsahuje jen kakaové boby a kakaovou hmotu. Na první ochutnání se mi zdálo, že má trochu zvláštní chuť, ale pak jsem si zvykla a chutnala mi.
9/10

Tentokrát se ve výběru neobjevil žádný propadák, většinu věcí bych hodnotila aspoň mírný nadprůměr. Nejmíň mne asi zaujala Milka a Dupetky, hodně mi chutnala tyčinka Emco a pyré Relax, ty si ještě určitě koupím.

Žádné komentáře:

Okomentovat