neděle 4. června 2017

Roztomilý pohled

Swap s názvem Roztomilý pohled 3 vyhlásila Kačka jako třetí pokračování podobných swapů. Jeho zadání znělo "Vyberete jeden pohled,který se vám líbí a myslíte,že je roztomilý..já vyberu nějaký pro vás.Nepopsaný pohled si pošleme v obálce.Můžeme přiložit dopis + malilinkatý dárečky,aby se vešly do obálky s pohledem..;-) Hodnota swapu do 50 Kč.". Docela dlouho tam nebyl žádný zájemce, takže když nám kamarád k mapě míst, kam se chystáme na dovolenou, přibalil panoramatický pohled s kravičkami na alpských loukách, řekla jsem si, že bych ho do tohto swapu mohla nabídnout. Protože tady se nesežene (a já si ho v těch Alpách můžu koupit znovu).



Jako obykle nejdřív nechám nahlédnout do balíčku, který jsem pro Kačku připravila já.
Kromě již zmíněného pohledu z alpských luk jsem pro Kačku vybrala směs různorodých drobností - záložku s motivem Prahy, malá lipa, lepicí papírky, korálkový náramek, lepicí pásku se vzorem bonbónů, propisku, přáníčko, které jsem vyrobila metodou teabag folding, a samozřejmě taky pár sáčků čaje.
Jako obvykle jsem všechny věci jednotlivě zabalila a připojila dopis.


Na balíček od Kačky jsem se těšila - přesto, že jde o slečnu ještě školou povinnou, tak jsem z hodnocení věděla, že dělá moc pěkné swapy. A Kačka mne nezklamala. Z obálky od ní jsem vysypala na stůl spoustu malých, krásně zabalených balíčků. Bylo vidět, že Kačka si se swapem opravdu vyhrála (kam se na ní moje balení hrabe).
A co jsem v jednotlivých balíčcích našla?
Především roztomilý pohled s veverkami - tedy vybraný mně přímo na míru.
Čajové svíčky s vůní - teď v létě pálím o něco méně, ale určitě je využiju.
Trhací bloček - bude se hodit do kabelky na poznámky
Propiska - ta se neztratí nikdy
Tužka na sudoku - sudoku moc neluštím, ale kvůli téhle tužce, která mi umožní opravy, bych mohla začít.
Dva sáčky čaje - černý i zelený, ten já ráda.
Samolepicí štítky - ani na sešity, ale já je spíš vyuzžiju na popsání mých zavařovacích pokusů.
Razítko s veverkou vyrobení z víčka PET lahve - to mne potěšilo taky, hezký DIY výrobek, navíc přímo na míru pro mne. Budu ho moci používat místo podpisu Usmívající se (nejdřív jsem si myslela, že je to osobní víčko na lahev, až pak mne Kačka vyvedla z omylu)


Swap se nám povedlo zrealizovat docela rychle (zvlášť na mé poměry). Kačka poslala swap o den dřív než já, takže já ještě nevím, jak jí pohled a další drobnosti zaujaly, já jsem spokojená náramně. Kačka mi vybrala hezký pohled přímo na míru a doplnila ho samými praktickými drobnostmi, které využiju. A balení, kdy každý balíček byl ještě nějak ozdobený, bylo příjemnou třešničkou na dortu. Takže hodnocení je jasné

10/10



Žádné komentáře:

Okomentovat