sobota 5. srpna 2017

Co jsem taky ochutnala 19

Tak za sebou máme červenec, což znamená, že je půlka prázdnin pryč (taky pořád berete prázdniny jako mezník, i když školou povinní už dávno nejste?). A taky to, že je na řadě další díl seriálu o tom, co dobrého (nebo méně dobrého) jsem vyzkoušela. V červenci toho bylo spíš míň - sešlo se mi tu jen deset věcí (co jsem nezapomněla vyfotit)



Belgian cocoa dusted truffles (Bianca Belgian Chocolate)

Koupeno - dárek. Balení - 175 g Cena - ?? (podle netu kolem 85 Kč)
Čokoládové lanýže s příchutí lískových oříšků. Obsahují hodně cukru, hodně rostlinných tuků, ale jsou dobré - jen se rozplývají v puse.
8/10

Tyčinka ovocná datlová (Góvinda)

Koupeno - swap. Balení - 80 g Cena - ??
Je hodně sladká - na mne až trochu moc. Ve složení mne překvapila cizrnová mouka, ale chuťově jsem ji tam neznamenala. I balení mi přijde zbytečně velké - aspoň pro účel svačinky, stačila by mi polovina.
6/10

Jogurt Natura bílý (Madeta)

Koupeno - kantýna v práci. Balení - 150 g. Cena - 10,90
Jsem zvyklá na Selský jogurt od Hollandie - v porovnáním s ním má tento jogurt kyselejší chuť a řidší konzistenci. Plus je složení bez přidaných škrobů a želatiny. Ale věrná zůstanu Hollandii
7/10

HaniBar - energetická tyčinka s malinami

Koupeno - dárek. Balení - 50 g. Cena - ?? (podle netu kolem 35 Kč)
Tyčinka je vyráběna pro síť obchodů Hanibal. Dostali jsme ji na kursu lezení na via ferratách jako pozornost od CK, která ho pořádala, ale došlo na ni až teď. Tyčinka má dobré složení (datle, kešu, kakao, maliny, kakaové boby, vanilka) a i dobře chutná. Kombinace kakao a malina je docela zajímavá. Kdybych na ni někde narazila, tak si ji ráda koupím zase.
9/10

Dark chocolate&ginger florentines (Marks&Spencer)

Koupeno - dárek. Balení - 150 g. Cena - ??? (tuším přes 100 Kč)
Mandlovo-oříškovo-zázvorové florentinky v hořké čokoládě jsem dostala od kolegyně k narozeninám. Jsou čertovky drahé, čertovsky kalorické a čertovsky dobré. Jen složení mi nepřišlo úplně ideální (tuším glukózo-fruktózový sirup, palmový tuk).
Kupovat si je sama nebudu, ale kdybych je zas za rok k narozenám dostala, tak si je ráda dám ...
8/10

Mirinda Meloun a Ananas

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 250 ml. Cena - 20 Kč (doporučená)
Dvě nové příchutě limonády, u kterých výrobce testuje, která bude od září na trhu. Obě jsou poměrně hodně sladké, ale dobře vychlazené se vypít daly. O něco víc mi chutnala asi ta ananasová, ale vzhledem k tomu, jak jsou sladké, tak ať vyhraje kterákoliv, určitě ji kupovat nebudu. Navíc mne nepříjemně překvapilo, že neobsahuje ani stopu ananasové, resp. melounové šťávy - chuť je jen aroma.
5/10

Šťáva k masu (Vitana)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 56 g. Cena - 24,90 Kč (doporučená)
Balení obsahuje dva plastové kelímky s gelovou šťávou. Vyzkoušela jsem jeden, když jsem dělala kuřecí játra s jablky. Celé balení bylo na naše dvě porce poměrně dost, byť chuťově to nebylo úplně nejhorší. Gelová podoba v kelímku se strhávajcím víčkem má nevýhodu, že se nedá použít jen část (tedy dá, ale je problém, co se zbytkem). Já tyhle polotovary na vaření používám stejně spíš výjimečně a pro tyto případy asi i nadále vystačím s bujonovou kostkou
5/10

Krokant Riegel Cashew (DM Bio)

Koupeno - DM drogerie. Balení - 30 g. Cena - 17,90
Tyčinka, která kromě kešu oříšků a medu obsahuje už jen glukozový sirup. Je přiměřeně křupavá, tedy ne tvrdá tak, že by to hrozilo vylomením zubu. Kombinace chuti kešu a medu mi přišla vyvážená - nezdála se mi příliš sladká. Chutnala mi (a už jsem si při velkém nákupu v DMku koupila další).
9/10

Pod masíčko - Sojanka (Hamé)

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 340 g . Cena - 39,90 (doporučená)
Zeleninový základ jsem přídala k orestovanému zbytku kuřecího masa a podávala se špagetami. Byly toho takové dvě větši porce. Asi to není špatné řešení, když je potřeba rychlý oběd nebo večeře - odpadne krájení zeleniny a než se uvaří těstoviny, je omáčka s masem hotová. Chutově je to takové průměrné - ne špatné, ne nic, co by nadchlo a člověk si to koupil znovu.
6/10

Sušené švestky (Centrum Natura)

Koupeno - swap. Balení - 100 g. Cena - ??? (podle netu kolem 30 Kč)
Tyhle sušené švestky jsou trochu jiné, než ty, které jsem měla dřív. Tvrdší, víc usušené, mají intenzivnější chuť - podobají se švestkám, které jsem si sušila na chalupě sama. A jsou nesířené, bez konzervantů. Pokud vám nevadí, že budete muset trochu víc žvýkat, tak doporučuji.
9/10

Jako vyložený propadák bych asi neoznačila nic, ale určitě se v budoucnu obejdu bez Šťávy k masu a bez Mirindy, naopak hodně mi chutnala tyčinka Krokant Riegel s kešu, čokoládové lanýže Bianca a florentinky z M&S.

Žádné komentáře:

Okomentovat