pátek 18. srpna 2017

Coconut cusine Alpro

Kokosové alternativy ke smetaně na vaření jsem měla hned tři balení. Jedno bylo obsahem Brandnooz boxu, druhé jsem si v rámci Brandnooz boxu objednala jako dárek z věrnostního programu. Ale kde se mi doma vzalo to třetí, to tedy netuším. Našla jsem ho s téměř prošlé zastrčené ve špajzu. A připomnělo mi to, že jsem na tento produkt chtěla napsat hodnocení.
Tak tady je - tak trochu se zpožděním



Na začátek trochu základních údajů
Výrobce - Alpro
Koupeno - Brandnooz box
Balení - 250 ml
Cena - 49,90 (doporučená)
Složení - kokosové mléko (52,6%)(kokosový krém, pitná voda), pitná voda, hrachový škrob, hrachová bílkovina, stabilizátory (xanthan, guma guar, karagenan), aroma
Výživové hodnoty (100 ml) - energ. hodnota 413 kJ, tuky 8,8 g, sacharidy 2,3 g, bílkoviny 1,2 g


Kokosovou smetanu jsem použila jednak do tikka masaly s kuřecím masem (recept) a pak na sladko - udělala jsem z ni panna cottu a po druhé takovou variaci na panna cottu, kde jsem ji doplnila o bílou čokoládu. A vlastně zbylých asi 50 ml jsem zlikvidovala do ovesné kaše.
Smetana má opravdu poměrně výraznou kokosovou chuť, ale je fakt, že ve výsledných produktech byla cítit různou měrou. Ve sladkých variantách byla kokosová chuť patrná dost, v tikka masale naopak skoro vůbec (ale to je pochopitelné, protože tam je poměrně dost dalších výrazných ingrediencí). Každopádně jsem ve všech případech byla s použitím kokosové smetany spokojená. A docela mi chutnala i jen tak samotná. Praktické je balení v kartonku se šroubovacím závěrem.
Ve složení mne zarazil hrachový škrob a bílkovina, ale na chuť jsem je tam nepoznala. Takže jediným většim mínuse v mých očích zůstává cena, která není nejnižší (a jak jsem tak koukala, tak v obchodech je ještě o pár korun vyšší než ta doporučená).

8/10


Žádné komentáře:

Okomentovat