úterý 1. srpna 2017

Brandnooz box - červenec 2017

Zelená krabice (s mottem "Sladký život") dorazila tentokrát už tři dny před koncem měsíce. Navíc jsem měla to štěstí, že jsem v pátek, kdy se box doručoval, byla doma, tak jsem ho do ruky dostala hned. Ale abych zachovala tradici, článek o něm jsem si nechala až na srpen - bude zase, jak je obvyklé, prvním článkem měsíce.



Rio Mare Grilovaná makrela v extra panenském olivovém oleji (120 g - doporučená cena 89,90)
Grilované filety z makrely jsou na trhu novinkou, která se vyrábí ve dvou variantách - buď v extra panenském oleji (kterou jsem měla v boxu já a jsem za to docela ráda) nebo s barbecue omáčkou. Ryby mám ráda, takže na otevření a ochutnání této plechovky se těším. S ohledem na její poměrně vysokou cenu bych si ji sama na vyzkoušení určitě nekoupila.

Jupí Třešňový Mai-Tai (0,7 l - doporučená cena 59,90)
Jeden z řady nových sirupů od Jupí inspirovaný nejznámějšími koktejly. Loni v létě bylo v boxu melounové mojito, letos je to sirup s příchutí třešně. Přiznám se, že jsem netušila, že existuje koktejl Mai-Tai, ten jsem si musela vygooglit, abyh zjistila, že nemá s třešní nic společného (patří do něj dva druhy rumu, curacao, limetka a mandlový sirup). Já ho jen ochutnám, abych věděla, jaký je, vypití bude na manželovi. Já si vodu se sirupem v podstatě nedělám.

Mattoni Spritz (1,5 l - doporučená cena 18,90)
Další výrobek v boxu inspirovaný alkohlickým koktejlem (mělo by jít o letní limitku). U tohoto koktejlu tuším, z čeho se skládá původní verze (šumivé víno, aperol, soda, pomeranč), ale nikdy jsem ho nepila. Mininerální voda s touto příchutí by měla mít hořkousladkou chuť pomeranče. Ale ráda vyzkouším (byť kupovat taky nejspíš nebudu, protože slazené minerálky piju jen zcela výjimečně)

Steaková horčice Boneco (260 g - doporučená cena 28,90)
Jde o speciální horčici, která obsahuje i celá nenadrcená seminíka a kousky červené papriky. Je možné ji využít ke grilovaným masům i do marinád. Tak u nás uplatnění určitě najde v obou způsobech využití.

BBQ Sušená rajčata krájená Efko (175 g - doporučená cena 42,90)
Zatímco sušená rajčata v oleji mám v oblibě, tak jejich krájení nepatří k zrovna k mým oblíbeným činnostem, takže tahle vychytávka se mi líbí. Uvidím, jaká bude BBQ kouřová příchuť.

Tyčinky se sýrem a solí Havlík (90 g - doporučená cena 12,90)
Slané tyčinky se u nás neztratí, ať už se sýrem nebo obyčejné. Jen chudinkám neprospěla společná cesta s lahví Mattoni a sirupu a sklenicemi hořčice a rajčat - dorazily hodně polámané. A taky mám pocit, že to není žádná extra novinka. Ale sní se určitě i tak.

Bio Kukuřičné chlebíčky Racio (150 g - doporučená cena 28 Kč)
Já pufované výrobky nemám zrovna v oblibě a tak pochybuju, že by mi zachutnaly zrovna kukuřičné, byť jsou v bio kvalitě. Ale docela rád se jich ujal syn, takže nazmar nepřijdou.

Energit Dextróza sport s vit. C a příchutí pomeranče (věrnostní odměna)
Energit byl součástí květnového boxu a protože mi docela chutnal, tak jsem si ho vybrala za body z věrnostního programu. Do celkové hodnoty boxu tedy není započítán.

Box jsem obdržela v rámci spolupráce za zvýhodněnou bloggerskou cenu

I tentokrát byl v boxu časopis - bohužel po celkem slušných časopisech v květnovém a červnovém boxu tentokrát opět podle názvu ("Osudy slavných hvězd") nejspíš bulvár, který mne fakt nezajímá.
Celková hodnota věcí v boxu byla kolem 280 Kč, což je oproti poslednímu čtvrroku nejnižší hodnota. Ale i tak box hodnotím jako lepší průměr Obsahoval pro mne nové věci, které jsem ještě neměla. Nejvíc mne potěšila Grilovaná makrela Rio Mare a Sušená rajčata krájená Efko. A vzhledem k tomu, že syn si odnesl ty pufované chlebíčky, nebyl tam ani žádný propadák, kde bych řešila nerudovskou otázku "Co s ním?".

Žádné komentáře:

Okomentovat