úterý 5. prosince 2017

Brandnooz box - listopad 2017

Listopadový box měl dorazit 1. prosince, ale poště se nějak nezadařílo a doručila mi ho až v pondělí 4. prosince. Loni se mi listopadový box poměrně dost líbil, protože tam bylo dost věcí využitelných v předvánočních a silvestrovských přípravách, tak jsem byla zvědavá, co se v něm objeví tentokrát Box měl motto "Rozbalujeme adventní pohodu! :-)" a jak se jeho obsah naplnění tohoto motta zhostil, si můžete přečíst v následujícím článku.



Křen Ady (170 g - doporučená cena 30 Kč)
Křenová pasta obsahuje nejen křen, ale i rostlinný olej a řadu dalších přísad včetně zahušťovadla a glukozového sirupu, takže mne až tak nenadchl. Ale využití doma najde - občas se rezerva ve skleničce hodí, a pak nezbude, než nad složením přimhouřit oko.

Majolka Boneco (220 ml - doporučená cena 24,90)
No, novinka to není, ale majonézou před Vánoci rozhodně nepohrdu. Už jsem ji párkrát měla a neměla jsem k ní výhrady. Výrobce deklaruje absenci aromat, barviv a konzervantů.

Vanilkový puding pro děti Amylon (40 g - doporučená cena 11 Kč)
"Dětskost" pudingu spočívá zřejmě v přídavku vápníku, jinak to bude nejspíš puding jako každý jiný. Měl by obsahovat extrakt z vanilkového lusku, takže jsem zvědavá, zda bude mít výraznější vanilkovou chuť. Oceňuji, že jde opravdu o novinku.

Active Crospy Rusk Bonavita (180 g - doporučená cena 23,90)
Knackebrot a různé trvanlivé chleby používám jako železnou rezervu pečiva v práci i doma. Tyto celozrnné suchary z Bonavity ještě neznám, takže mne v boxu potěšily a ráda je vyzkouším.

Magnezia Extra (0,7 l - doporučená cena 34,90)
Tato minerální voda má oproti přírodní minerální vodě Magnesia. dvojnásobek horčíku, který působí proti únavě i proti křečím. Klasickou Magnesii si právě kvůli hořčíku občas koupím, takže ráda vyzkouším i tuto, ale vzhledem k ceně (za polovičné obsah oproti běžné Magnesii skoro čtyřniásobná) asi zůstanu u klasické minerálky.

Mlýnský pramen (0,7 l - doporučená cena 34,90)
Karlovarská minerální voda, která se po delší době zase začala stáčet do lahví. Jde o silně mineralizovanou vodu bohatou na fluoridy a kyselinu křemičitou vhodnou například při žaludčních potížích. Tu jsem ještě nikdy nepila, takže uvidím, jaká bude.

Ovocňák Jablko a jahoda (120 g - doporučená cena 21,90)
Praktická balení ovocného pyré si občas kupuji jako rychlou svačinu. Tohle je 100% z ovoce bez přidaných konzervantů, sladidel a zahušťovadel. Doporučená cena se mi zdá spíše vyšší, ale pyré v boxu jednoznačně potěšilo.

Bohemia Solené (77 g - doporučená cena 22,90)
Klasické slané brambůrky - co k nim říci? Rozhodně nejsou novinka. Ale na Silvestra najdou nejspíš využití (nebo si je jako obvykle odnese syn). A třeba v nich najdu nějakou bankovku Smějící se

Bohemia Kotlíkové Jarní cibulka (50 g - doporučená cena 24,90)
Tyhle brambůrky byly jako novinka v boxu někdy na začátku roku. Tenkrát jsem měla mořskou sůl s rozmarýnem, nyní na mne vyšla příchuť jarní cibulky (i když v letáku byla uvedená mořská sůl), což jsem docela ráda, když už brambůrky, tak aspoň nějaké, které jsem ještě neměla. I ony asi přijdou vhod na Silvestra.

Hamé Ovocná náplň s kousky ovoce (420 g - doporučená cena 44,90)
Výrobek je v podstatě marmeláda s kousky ovoce, která by měla být speciálně upravená, aby se při pečení neroztékala. Já jsem boxu jsem měla višňovou (dělá se ještě meruňková). Z té bych měla radost, kdyby nepraskl kelímek a část obsahu neopatlala několik dalších produktů v boxu. Ale část jsem zachránila a určitě najde využití do mých oblíbených "rožků" z tvarohového těsta a jsem zvědavá, jestli skutečně nebude vytékat jako obyčejná marmeláda.

Chocoland Madam (35 g - doporučená cena ??)
Tyčinka s kokosovo rumovou náplní v bílé čokoládě. Ačkoliv podle letáku to měla být 100 gramová tyčinka, já našla tyčinku podstatně "štíhlejší" (35 g). Zatím všechny čokoládové tyčinky, které jsem od Chocolandu měla byly hodně sladké, takže se bojím, že tohle bude to samé.

Chipicao Biscuit Angry Birds (50 g - doporučená cena 15 Kč)
Sušenky s kakaovou náplní mne nijak moc nenadchly, ale manžel je nepochybně zvládne sníst.


Ricoala - bylinné bonbóny
Ty jsem měla v boxu jako náhradu za špaldovou mouku objednanou za body z věrnostního programu. Nepotěšily - bylinné bonbóny nemám ráda, chtěla jsem mouku. Ta na mne ovšem díky nějakým organizačním zmatkům nevyšla, takže jsem byla docela zklamaná (jen oceňuji, že mi přišel omluvný mail a dokonce mi vrátili body odečtené za mouku).

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Z obsahu mne potěšila (vzdor prasklému kelímku) ovocná náplň od Hamé, suchary, Majolka, puding a ovocné pyré. Nejmíň mne nadchl křen, čokoláda a sušenky. A rozhodně jsem nepostrádala přibalený časopis - ty, co byly v minulých boxech za moc nestály.
Celkově jsem ovšem z tohoto boxu velmi rozpačitá. Sice obsahoval 12 produktů a jejich celková cena dosáhla zhruba 300 Kč, což není málo, ani pokud jde o počet ani pokud jde o cenu. Ani tam nebylo moc věcí, které nevyužiju. Ale box mi přišel nenápaditý a rozhodně nenaplnil motto, které mluvilo o adventní pohodě - to bych si v obsahu představovala něco jiného než Mlýnský pramen a suchary (jedině, že by to měla být inspirace na povánoční dietu na podrážěný žlučník). Zklamala mne i záměna produktu objednaného za body a tentokrát i balení. Plastový kelímek s ovocnou náplní nebyl zabalen do bublinkové folie, což byla evidentně chyba...

Takhle dopadl kelímek ...

Žádné komentáře:

Okomentovat