čtvrtek 7. prosince 2017

Co jsem taky ochutnala 23

Listopad byl na vyzkoušené novinky spíš průměrný měsíc (a opět jsou tu dvě kaše, které jsem zlikvidovala už před časem a jejichž hodnocení jsem tu měla uložené, že udělám kašový speciál, což jsem si nakonec rozmyslela). A jinak jako vždy je to taková směska původem (koupeno, z Brandnooz boxu i ze swapů) i druhem (sýry, jogurt, sladké...).



Panna cotta Čokoláda (Dr. Oetker)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 70 g. Cena 23,90 (doporučená)
Polotovar k přípravě italského dezertu - poněkud netradičně s čokoládovou příchutí. Výsledný výrobek chutnal v podstatě jako puding. Příště si uvařím ten - rozdíl mi nepřišel nijak markantní, pracné je to stejně a vyjde to laciněji.
5/10

Pundig Hruška&levandule (Dr. Oetker)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 40 g. Cena - 15,50 (doporučená)
V příchuti pudingu jsem cítila jak hrušky, tak i trochu levanduli. Podle mne je to zajímavá novinka v sortimentu pudingů. Chutnal mi.
9/10

Heven Nápoj Aloe vera

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 1,5 l. Cena - 79,90 (doporučená cena)
Obsahuje i kousky dužiny aloe, což ve sklenici tedy vypadá hodně divně. Ale je přiměřeně sladký, chuť je zajímavá a vychlazený zaujal mne i manžela. Cena zaujala miň - na můj vkus příliš vysoká.
8/10

Profigur Raspberry flavour (Nutratred)

Koupeno - swap. Balení - 33g. Cena- ?? (podle netu kolem 13 Kč)
Tyčinka má jogurtovou polevu, která zbytečně zvyšuje obsah tuků i sladkost. Na mne je celá tyčinkasladká až moc. Ani složení není nic extra - na prvním místě glukozofruktozový sirup, palmový tuk... Pozitivem je, že hezky voní po malinách a v chuti je cítit přidané ovoce (brusinky, jablka, maliny, rozinky). Ale ani tak se nezařadila mezi věci, které bych si šla koupit.
4/10

Jogurt z jižních Čech čoko-oříšek (Agrola)

Koupeno - Hyperalbert. balení - 200 g. Cena - 16,90 (akce)
Jogurt zrající přímo ve skle s ochucující složkou na dně. Už jsem ho dlouho neměla a skoro jsem zapomněla jak skvěle chutná. Hustý, nahoře s vrstvičkou sražené smetany... no prostě mňam. Takže přesto, že jsem ho neměla poprvé, ale jen znovu po dlouhé době, jsem ho do článku zařadila. Třeba ho někdo nezná a bude to pro něj dobrý tip. Měla jsem ještě malinový a je stejně dobrý. Jak ochucené jogurty moc nekupuji (pokud nechci vyzkoušet nějakou novinku), tak u tohoto občas udělám výjimku.
10/10

Divine - 70% dark chocolate

Koupeno - swap. Balení - 40 g. Cena - ?? (podle netu kolem 30 Kč)
Příjemně jemná, tak akorát hořká čokoláda. Chutnala. Navíc je fairtrade.
9/10

Lučina nadýchaná s okurkou a koprem

Koupeno - Billa. Balení - 140 g. Cena - 29,90 (akce)
Smetanových našlehaných termizovaných sýrů jsem měla už několik a docela mi chutnají. Špatný nebyl ani tento s příchutí okurky a kopru, ikdyž zrovna tahle příchuť nebude určitě můj favorit. Je opravdu takový nadýchaný a lehký. Našlehaný je dusíkem a jinak neobsahuje žádné konzervanty a stabilizátory. Kelímek má víčko, kterým ho lze po stržení uzavírací folie, znovu zavřít, což je praktické. Výhradu lze mít k ceně, která není nejnižší, ale balení mi vyšlo na dvakrát.
7/10

Coulommiers Mon Pére

Koupeno - dárek. Balení - 320 g. Cena - ?? (podle netu kolem 85 kč)
Francouzský sýr s bílou plísní na povrchu s 50% obsahem tuku v sušině. Byl moc dobrý s tenkou "plesnivou" kůrkou a krémovým vnitřkem. Francouzké sýry já prostě můžu a manžel, od kterého jsem ho dostala, to dobře ví.
10/10

Lyofilizované jahody (Allnature)

Koupeno - drogerie Teta. Balení - 20 g. Cena - 59,90
Ananas mi chutnal o chloupek víc, ale i jahody jsou čertovsky dobré (a stejně tak drahé).
10/10

Lněné semínko mleté s kešu oříšky a dýní (Semix)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 150 g. Cena - 27,90 (doporučená)
Semínko je už namleté, což je super. Jen z namletého semínka totiž lze využít omega-3 mastné kyseliny, které jsou jeho hlavním benefitem. Doplnění kešu oříšky a dýňovým semínkem dává celé směsi lehce oříškovu chuuť. Využívala jsem ho jako přídavek do ovesné kaše nebo do musli, kde se osvědčilo, naopak samotné mi moc nechutnalo.
9/10

Chia kaše brusinky a kešu (Semix)

Koupeno - swap. Balení - 65 g. Cena - ?? (podle netu kolem 15 Kč)
Není přeslazená, má jemně mleté vločky, chia semínek je v ní viditelně dost, nějaké brusinky jsem tak objevila, hned po nasypání z ní byly cítit kešu oříšky. Jen jsem tam cítila i stopu nějaké chutí, která mi úplně nesedla. Ale celkově špatná nebyla.
7/10

President Svěží

Koupeno - Albert. Balení - 125 g + 50 g zdarma. Cena - 17,90
Čerstvý přírodní sýr. Neobsahuje žádné stabilizátory ani jiné přidané látky. Mám jemnou konzistenci, jen je možná trochu řidší, než bych si představovala. Ale jinak byl dobrý.
8/10

Proteinová kašes banánem (Semix)

Koupeno - swap. Balení - 65 g. Cena - ?? (podle netu kolem 15 Kč)
Voněla hodně výrazně po banánech, chuťově byla průměrná. Měla jsem pocit, že zasytila o něco déle než klasická ovesná kaše.
6/10

A to je konec litopadového nahlédnutí na můj jídelní stůl. Tentokrát je tu jen jedna věc, které by se možná dala označit za propadák - tyčinka Profigur, která je hodně sladká (a složení nic moc), za to je tu hodně věcí, které mi chutnaly - mrazem sušené jahody, jogurt z Agroly, sýr Mon Pére...
A co vy - zaujalo vás něco? Znáte a máte jiný názor než já? Budu ráda, když mi napíšete do komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat