sobota 23. prosince 2017

Malé dárky pro kolegy

Jsem zvyklá na Vánoce dávat kolegům v práci malý dárek - pro radost ijako poděkování za celoroční spolupráci. Snažím se dárek vždycky doplnit něčím, co má trochu osobní povahu - v tom, že je to přímo ode mne, takový "originál". Loni jsem koupený keramický svícen a svíčku doplnila vlastnoručně upečeným perníčkem a přáníčkem, které jsem vyrobila technikou teabags folding.
A takovéhle malé balíčky jsem pro kolegy vyrobila tentokrát...



Opět jsem letos koupila svíčku (tentokrát vonnou ve skle), protože prostě svíčky se k Vánocům hodí. A doplnila jsem ji malým sáčkem sušených jablek z naší letošní chalupářské úrody (dávám je při poradách na stůl a mizí, tak asi chutají...) a malou skleničkou dýňovopomerančového džemu se zázvorem, který jsem speciálně pro kolegy uvařila (recept časem přidám).
Sice nejsem zrovna zručná balička, ale snažila jsem se si s balením trochu vyhrát, aby ty maličkosti hezky vypadaly.
Kolegům se snad dárek líbil a jsem zvědavá, jestli se mi dostane zpětného hodnocení toho džemu...

Žádné komentáře:

Okomentovat