středa 13. prosince 2017

Výročí

Dvacet šest let není žádné kulaté významné jubileum. A právě takové výročí svatby jsme měli manželem letos. Vyšlo na jeden ze dní, které trávíme na dovolené. Ale i tak mne manžel překvapil. Po návratu z výletu mne čekala v hotelu na pokoji tato krásná kytice, jejíž doručení a umístění na pokoj manžel vyjednal s recepcí.
(A nebudete tomu věřit, ale já tu nádhernou kytici při příchodu na pokoj nejdřív přehlédla, protože mojí nejdůležitější staarostí v tu chvíli bylo to, jak zout pohory, aby z nich opadalo co enjmíň bláta. Myslím, že to manžel bude jako historku dávat k dobrému ještě dost dlouho).



A užili jsme si i "výroční" večeři. Losos na dýňovém risotu s hoblinkami parmezánu chutnal mně, konfitovaná krikovička na omáčce z černého piva s odpalovanou kaší zase manželovi. A rum Legendario, kterým jsme si na to výročí připili, nám oběma (původně jsme k večeři plánovali víno, když už jsme na Znojemsku, ale přišli jsme z podvečerní procházky Znojmem docela vymrzlí, tak byla na rum větší chuť).


Neodlolala jsem a zátiší s kyticí jsem sem dala ještě jednou. Prostě se mi ta kytice tolik líbí...

Žádné komentáře:

Okomentovat