neděle 3. prosince 2017

Adventní svícen

... a rozsvícená svíčka na něm je znamením toho, že se opravdu blíží Vánoce (a docela bych uvítala, kdyby vánoční výzdoba měst a hlavně obchodů začala právě až s tímto datem a ne už někdy v říjnu).
Můj adventní svícen je každý rok skoro stejný - mám keramický základ, který dozdobím větvičkami osvědčeného tisu a túje (opadávají podstatě později než smrkové), jmelím a většinou skořicí a pomerančem.



A když už máme prosinec, tak jsem vázičku se šípky konecně vyměnila za vázu s jehličnatými větvičkami a kouskem jmeli. Třetí kus výzdoby je vřes omotaný světýlky, kterým už jsem vám představovala tady. Takže to s vánoční výzdobou máme takové "do třetice všeho dobrého" - nám to stačí, na velkou zdobnost si ani jeden nepotrpíme.



Můj Advent bude i čajový - koupila jsem si dva čajové adventní kalendáře, takže mne každý den čeká překvapení v podobě dvou hrnečků čaje (a na konci Adventu i 48 nových přebalů do sbírky). Upíjet jsem začala už pěkně v pátek 1.12. - většinou jeden hrneček vypiju ráno, druhý večer. Jeden čajový kalenář je od firmy Sonnentor, druhý jsem koupila v DM drogerii. Oba obsahují nejrůznější čaje, převaha asi budou bylinky, i když jsem už měla i ovocný a earl grey.


Tak hezký a klidný advent všem


Žádné komentáře:

Okomentovat