neděle 17. prosince 2017

Čajové překvapení 14

Další můj čajový swap - Čajové překvapení 14 visel na Swaplace poměrně dlouho. Už jsem si myslela, že se na něj nikdo nepřihlásí. Jednak je v poslední době na Swaplace trochu mrtvo a jednak už to byl přece jen čtrnáctý swap na stejné téma... Nakonec se mi přece jen jedna zájemkyně ozvala - slečna Ly, která na Swaplace používá přezdívku Liliana, a tak se swap nakonec uskutečnil. Dokonce jsme si ho předaly osobně, protože jsme zjistily, že bydlíme kousek od sebe.
Já jsem nabízela, že pošlu asi 50 sáčkových čajů - přibližně15 černých a zelených (ochucených), 15 ovocných, 20 nejrůznějších bylinkových vybalených z původního přebalu, zabalených zvlášť do zipového igelitového sáčku. Na lístečku bude u každého sáčku uvedena značka a druh. Na oplátku jsem chtěla nějaké překvapení, které by korespondovalo s tím, co mám uvedeno v profilu jako preference. Hodnota swapu měla být kolem 100 Kč.



Já jsem tentokrát měla čaje do swapu zhruba vybrané už předem a jako obvykle to byla poměrně pestrá směsice - jak pokud šlo o druhy čajů (zelené, černé ovocné, bylinkové), tak pokud šlo o země původu - Polsko, Anglie, Německo, Keňa...
Čaje jsem složila do prázdné papírové kazety od čajů a jako vždycky jsem přidala nějakou sladkost. Tentokrát to byla čokoládová tyčinka Chocoland, sušenky Lotus s čokoládou a kávové bonbóny.


Já jsem v balíčku od Ly našla sprchový gel Dove s avokádem, krém Garnier, balíček oříšků a kraťoučký dopis ozdobený dekoračním papírem. Musím říci, že mne Ly obsahem balíčku moc příjemně překvapila. Sprcháč ani krém jsem jsem ještě neměla, takže je ráda vyzkouším. A je to přesně typ věcí, které se u mne neztratí a ve swapu mne potěší. Totéž platí o oříškách, které buď sezobu jen tak nebo si je budu přidávat do ranního musli.


Celkově hodnotím swap jako velmi povedený. Ly je milá slečna, se kterou byla bezproblémová komunikace. Věci, které mi vybrala, se mi všechny budou hodit. Byly i hezky zabalené (byť Ly napsala, že neumí balit). Prostě bylo vidět, že Ly si na swapu dala záležet. S touhle swaperkou si ráda někdy v budoucnu swapnu znovu.

10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat