středa 6. června 2018

Co jsem taky ochutnala - 29

Tenhle měsíc se mi tady těch ochutnaných věcí sešlo docela dost, ale tedy když koukám na složení, tak to vypadá dost šíleně - sladké tyčinky, chipsy, slazené pití... Normálního jídla je tu pomálu, ale je to i tím, že základní suroviny typu kuřecí maso, brambory, zelenina, maso ap. není třeba představovat. A taky některé věci jsem koupila či dostala před časem a teď jsem je dojedla (a v některých případech spíš jen ochutnala). Taky je to tentokrát hlavně přehlídka věcí z Brandnooz boxů a ze swapu. Mách vlastních nákupů je tu pomálu.




Raw energy Apple&cinnamon (Bombus)

Koupeno - swap. Balení - 50 g. Cena - ?? (bývá kolem 30 Kč)
Klasická bombuska, která obsahuje jen ovoce - datle a jablka. Můj favorit to nebude, protože nevyhledávám skořicové příchutě, ale špatná rozhodně nebyla.
7/10

Müsli bar rapberry (First Nice)

Koupeno - swap. Balení - 30 g. Cena - ?? (myslím kolem 8 Kč)
Strašlivě sladká müsli tyčinka. chutná fakt jen sladce, obsah malin není vchuti znát, sladkost to spolehlivě přebije. Ve složení je na prvním místě glukozový sirup, dál je tamještě i sirup fruktozový a cukr.
2/10

Orange&lemon marmelade with ginger (Hatherwood)

Koupeno - Lidl. Balení - 450 g. Cena - kolem 40 Kč (v akci)
Pomerančovo-citronovo-zázvorová marmeláda z privátní řady řetězce Lidl mne zaujala už před delším časem v nabídce Britský týden. Byla jsem zvědavá na tuhle chuťovou kombinaci. Nakonec mne marmeláda ale trochu zklamala. Obsahuje totiž jen 25 % ovoce a ve složení je tak na první místě cukr a na druhém glukozo-fruktozový sirup (který je levnější a výživově horší náhražkou cukru) a na chuti je to znát. Sladkost totiž přebíjí jinak zajímavou chuť pomerančů a citronů s akcentem zázvoru, kterého je tam tak akorát, stejně jako pokrájených kousků pomerančové kůry. S jogurtem se sníst dala, ale právě kvůli složení si ji ž asi nekoupím (a příště nebudu v krámě líná vytáhnout brýle a zkontrolovat si složení)
6/10

Mix sušenek s kaakem a skořicí (Albert Quality)

Koupeno - Albert. Balení - 220 g. Cena - kolem 25 Kč
Koupila jsem je z nostalgie, když jsem chtěla nějaké sušenky do práce "jen tak na stůl pro návštěvy", protože ve mně vyvolaly nostalgickou vzpomínku na Esíčka, které jsme domů kupovali, když jsem byla holka.
Ve vzpomínkách chutnaly rozhodně líp než v reálu - teď mne nijak nenadchly. Převažující chuť je sladká, ve světlých je cítit příchuť skořice, v těch tmavých se kakao úplně ztrácelo. Mínusem je i obsah palmového tuku.
4/10

Oreo Choc´o Brownies

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 154 g Cena - 32,90 (doporučená)
Kakaové sušenky plněné kakaovou náplní (proč brownies, to jsem úplně nepochopila). Jsou poměrně dost sladké, ale převažují chuť je kakaová. Úplně nejhorší nejsou, ale opět bolest většiny sušenek - palmový tuk a glukozo-fruktózový sirup, což jsou ingredience, které by si ne úplně levné sušenky mohly odpustit (a ode mne mají bodík dolů).
5/10

Chia kaše borůvky a syrovátka (Semix)

Koupeno - swap. Balení - 65 g. Cena - ?? (podle netu kolem 12 kč)
V kaši sice nějaké borůvky viditelně jsou, ale na chuti to moc poznat není. Ta mi přišla spíš nahořkle mouková. Jak mi většina kaší od Semixu chutnala, tak z této jsem byla dost zklamaná a určitě si ji nebudu kupovat.
3/10

Hobžovy Strážnické brambůrky hořčcové

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 60 g . Cena - 11,90 (doporučená)
Klasické křupavé brambůrky s lehce pikatním nádechem horčice. Tohle je typ brambůrek, který mi chutná, ale k horčicové příchuti jsem byla dcoela skeptická. Příjemně překvapila.
8/10

Lay´s Oven baked


Koupeno - Brandnooz box. Balení - 65 g. Cena - 24,90 (doporučená)
Slané chipsy s příchutí jogurtu a bylinek, které jsou pečené v peci a mají tak poloviční obsah tuku oproti jiným chipsům (porovnávala jsem s Bohemia chips). Příchuť je opravdu výrazně bylinková, jogurt je cítit méně. Nicméně mne tato příchuť nezaujala - většinu sáčku dojedl syn
4/10

Lišácké jablko Cider jablko


Koupeno - Brandnooz box. Balení - 500 ml Cena - 21,90 (doporučená)
Vychlazený není špatný, i když už jsem pila cidery, které mi chutnaly víc. Má akorát bublinek, je spíš sušší a je příjemně osvěžující.
7/10

Lišácké jablko Cider hruška

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 500 ml Cena - 21,90 (doporučená)
Vychlazený hruškový cider mi chutnal o chloupek víc než jablečný od stejné značky. Stejně jako jeho jablečný bráška má akorát bublinek, není příliš sladký a je příjemně osvěžující.
8/10

Vanilkový puding pro děti (Amylon)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 40 g Cena - 11 Kč (doporučená).
Pudink obsahuje extrakt z vanilkového lusku a přídavek vápníku (což je asi důvodem vyšší ceny). Chuťově byl dobrý, vanilková chuť byla cítit, ale že by byla mimořádně výrazná, bych neřekla. Z mého pohledu prostě pudink... (navíc nevidím důvod pro skoro dvojnásobnou cenu oproti pudingu běžnému)
7/10

Shatlers koktejl Piňa colada

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 200 ml. Cena - 79 Kč (doporučená)
V chuti koktejlu byly zřetelně cítit všechny tři jeho složky - rum, kokosový líkér i ananasový džus. Vychlazený byl dobrý, na vyzkoušení to nebylo špatné, ale já nejsem žádný velký milovník míchaných nápojů a navíc za tu cenu...
7/10

Mattoni Cedrata


Koupeno - Brandnooz box. Balení - 1,5 l Cena 16,90 (doporučená)
Matonku s příchutí citrusů jsem se těšila, ale nakonec jsem byla mírně zklamaná. Minerálka byla poměrně dost sladká, což citrusovou chuť celkem spolehlivě přebilo. Pít se dala, ale nenadchla.
6/10

Protein porridge Raspberry (Nutrend)

Koupeno - přibaleno k časopisu. Balení - 50 g. Cena - ?? (podle netu kolem 25 Kč)
Instantní ovesná kaše s 30% obsahem proteinů obohacená o vitaminy D a K2, vápník a nyní populární chia seminka. Zalévá se horkou vodou nebo mlékem (já volila vodu). Lyofilizované maliny jsou v kaši patrné jak na pohled, tak podle vůně. Chuťově mne nijak mimořádně nezaujala, chuť je trochu zvlášní (možná do dělá obsažená pohanka) a maliny v ní nejsou příliš výrazné.
6/10

Zakysaná smetana bio (Milbona)

Koupeno - Lidl. Baleni - 200 g. Cena - 16,90 (akce)
Smetana má poměrně řídkou konzistenci, což je daň za to, že má jen 10% tuku a neobsahuje žádná přidaná zahušťovadla. Chuťově je dobrá, ale pokud budu chtít opravdu krémovou smetanu, tak sáhnu po nějaké víc tučné, pokud budu chtít "šetřit" kJ, tak to není špatná volba.
8/10

Toustový chleba vícezrnný (Penam)

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 500 g. Cena - 29,90 (doporučená)
Chleba obsahuje i ovesné vločky, semínka lnu a slunečnice. Sympatické je, že nemá patky, které se v toustovači špatně spékají. Vyzkoušeli jsme ho na plněné tousty i na topinky a chutnal jak mně, tak kupodivu i manželovi, který preferuje tousťák bílý.
8/10

Tentokrát tu není žádný výrobek, ze kterého bych byla nadšená a řekla si, že ho budu kupovat znovu. Spíš se tu sešly věci, které sice nebyly špatné, ale ani nijak nenadchly. Propadákem měsíce je zcela jednoznačně tyčinka Musli bar First price . Pokud jde o vítěze, jsem na rozpacích - asi tousťák a Lišácké jablko s hruškou.
Tentokrát tedy článek může být spíš varováním, čemu se spíš vyhnout, než doporučením. Třeba se mi tu příště sejde něco zajímavějšího.

Žádné komentáře:

Okomentovat