čtvrtek 28. června 2018

Zmrzliny na dřívku

Léto je v plném proudu a s ním nastalo i období zmrzlin. Občas se taky nechám zlákat chutí na něco sladkého a studeného... Pokud si kupuju nanuk na dřívku, tak obvykle sáhnu po nějakém na bázi tvarohu. Takže tady máte malé porovnání těch, po kterých jsem ve snaze zaexperimentovat sáhla v posledním měsíci.



Mrož Svěží brusinka s tvarohem (Prima)

Koupeno - Billa. Balení - 6O ml. Cena - 11,90 Kč (akce)
Tvarohovo-brusinkový krém byl pro mne novinkou, takže když jsem ho při nákupu zahlédla, přihodila jsem ho do košíku. Jde o nanuk, který má tvarohové jádro potažené brusinkovou zmrzlinou, to celé v kakaové polevě. Musím říci, že mne moc nenadchl, brusinková vrstava je vodová, byly v ní i drobné krystalky a neměla moc brusinkovou chuť. Tvarohový vnitřek je dobrý, ale celkově nic moc.
4/10

Zmrzka (Hollandia)

Koupeno - Billa. Balení - 50 ml. Cena - 11, 90 (akce)
Hollandia je můj neoblíbenější jogurt, takže jejich zmrzlinu jsem samozřejmě musela vyzkoušet taky. A Hollandia ani s nanukem nezklamala. Nanuk má svěží jogurtovou chuť, není přeslazený a poleva je moc dobrá, chutná skutečně čokoládově. Plusem je i to, že neobsahuje rostlinné tuky. Tuhle zmrzlinu zařazuji mezi oblíbence.
10/10

Smíšek tvarohový (Balino)

Koupeno - Lidl. Balení - 50 ml. Cena - 8,90
Tvarohový krém v kakaové polevě - lidlovský brand. Klasický tvarohový nanuk, kerý má hodně dobrý poměr cena výkon. Klidně si ho příležitostně koupím znovu.
7/10

Smíšek jahodový (Balino)

Koupeno - Lidl. Balení - 45 ml. Cena - 8,90
I v tomto případě jde o lidlovskou privátní značku. Jahodová verze Smíška mne ale moc nenadchla - zdála se mi málo jahodová i málo tvarohová, takže prostě taková trochu bez chuti.
6/10

Míša - višně (Tipafrost)

Koupeno - Albert. balení - 55 ml. Cena - 11,90
Představovala jsem si, že kousky višní budou v tvarohu, což ovšem byl omyl. Jde o kombinaci tvrarohové zmrzliny potažené višňovou dření a kakaovou polevou. V podstatě stejný druh nanuka jako Brusinka svěží (zřejmě všechny firmy invoují stejným směrem). Mne ani tahle kombinace moc nezaujala - vodová dřeň lehce chutnající po višních mi s tvarohem nejde moc dohromady.
5/10

Jednoznačně mi nejvíc chutnala Zmrka od Hollandie, ta nemá chybu (alespoň v mých očích). Pokud máte rádi tvarohové zmrzliny, tak tuhle jogurtovou vám mohu klidně doporučit. Špatný nebyl ani tvarohový Smíšek, ostatní tři tvarohové nanuky nezaujaly a nevidím důvod si je koupit znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat