pátek 1. června 2018

Brandnooz box - květen 2018

Přijde mi, že jsem se nestačila ani otočit, květen je pryč a máme tu červen a léto (i když letní teploty letos tedy dorazily výrazně dřív). S posledním květnovým dnem na mne doma po návratu z práce čekala také další várka překvapení v Brandnooz boxu - tentokrát s mottem "Vítej léto2018!". S minulým boxem jsem byla poměrně spokojená i mi přišel tematicky docela dobře sladěný, tak jsem byla zvědavá, jestli to bude tentokrát podobné.



Vinea frizzante (250 ml - doporučená cena 12,90)
Limonáda s obsahem bílých hroznů s jemným perlením na úrovni šumivých vín - tak zní představení nové vezrze legendární limonády Vinea. Tuhle novinku určitě ochutn´ám ráda. A má krásnou plechovku.

Racio Monkeys (2x 11 g - doporučená cena 7,90/ks)
Rýžové chlebíčky s čokoládou ve verzi mléčná čokoláda a bílá čokoláda s jogurtovou chutí (což si trcohu protiřečí s informací v letáku, že jde o chlebíčky "s pravou čokoládou" - půjde spíš o tukovou polevu s jogurtovou příchutí). Tenhle výrobek mne nepotěšíl - nemám pufované výrobky moc ráda obecně a ty na sladko už vůbec ne. Asi je někomu věnuji.

Tretter´s zeleninové chipsy (45 g - doporučená cena 19,90)
Zeleninové chipsy této značky pro mne úplnou novinkou nejsou, už jsem měla červenou řepu s celerem. Teď jsem v boxu dostala kombinaci batáty a červená řepa (což by měla být limitovaná edice), na kterou jsem docela zvědavá. Tehle výrobek v boxu potěšil.

Corny Big White Coconut (40 g - doporučená cena 17,90)
Kokosové tyčinky Corny jsem si kdysi docela kupovala, ale verzi s tmavou čokoládou. Kombinace s bílou čokoládou se pro mne novinka. Ochutnám (jako svačinka do batohu nebo kabelky se využije), ale bojím se, že na mne bude příliš sladká (jako většina věcí s bílou čokoládou).

Penam Toast světlý (500 g - doporučená cena 29,90)
Klasický bílý toastový chléb. V dubnovém boxu původně měla být být dvě malá balení toastového chleba (tmavý a světlý), ale nakonec tam bylo jen velké balení tmavého, tak jsme teď dostali ten bílý. Doma ho nepochybně využijeme, ale podruhé za sebou balík chleba v boxu nadchne asi málokoho.

Mentos Say Hello Lemonade (37,5 g - doporučená cena 17,90)
Limitka Mentosek s citronovou příchutí. Na každém bonbńu by měl být smajlík (proč?). Na bonbóny moc nejsem, ale nějak je využiju.

Vitana Pomocník pro přípravu zmrzliny (15 g - doporučená cena 12,90)
Přípravek k ochucení a zahuštění surovin při domácí přípravě zmrzliny s obsahem agaru a vanilky. Přidáva se do mléčného základu. K létu se zmrzlina nepochybně hodí a mně asi nezbude než tu domácí výrobu jednou vyzkoušet.

Jsem sladká s kávovou náplní Chocoland ( (50g - doporučená cena 7,90)
Obávám se, že tato sojová tyčinka s kávovou náplní dostojí svému názvu a bude příšerně sladká, takže z ní nijak nadšená nesjem (i když sojové suky jsem v dětství mívala docela ráda). Navíc mi dorazila v rozlepeném obalu (trochu budila dojem, že už ji někdo načnul a pak si to rozmyslel).

Jupí Superovocný sirup (0,7 l - doporučená cena 74,90)
Nová varianta ovocného sirupu s obsahem 20 % ovocné šťávy. Tentokrát s příchutí zralé hrušky, která je v řadě těchto sirupů novinkou. Na ochutnání jsem zvědavá (loni jsem se zamilovala do melounového Jupí, manžel do třešňového). Jen cena je docela vysoká.

Oreo Double Créme (157 g - doporučená cena 32,90)
Oblíbené (nikoliv tedy mnou, ale na trhu) sušenky Oreo s dvojitou mléčnou náplní. Oreo byly i v minulém boxu (a stále mi jich ještě většina leží v kanceláři na talířku), takže mne nějak extra nenadchly (ale uznávám, že asi svou cílovou skupinu mají).

Semtex Coffee & lime (500 ml - doporučená cena 34,90)
Docela drahý energeťák se zvláštní příchutí - kafe a limetka mi moc dohromady nejsou. Mně energeťáky nechutnají, ale manžel ho prý vyzkouší (i když nad příchutí taky vrtěl hlavou).

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

V boxu byl ještě časopis Epocha (stejný jako byl v Men boxu), reklamní letáky s recepty se sirupy Jupí a na toasty (myslím, že stejný jako v minulém boxu) a vzorek instantní kávy Nescafe Classic. A samozřejmě leták s popisem obsahu boxu. Celkem bylo v boxu tentokrát jedenáct výrobklů s celkovou cenou necelých 280 Kč.
Potěšila mne Vinea frizzante, zeleninové chipsy a jsem zvědavá na hruškové Jupí, využiju tousťák. Ale bez zbytku bych se klidně obešla a nejspíš tentokrát dost věcí "pošlu dál". Navíc se dva výrobky (toastový chleba, Oreo) se opakovaly z minulého boxu, byť na druhou stranu musím přiznat, že tam bylo i docela dost novinek (aspoň pro mne).
Celkově mne tento box nenadchnul, hodnotím ho tak sotva průměrný - jak obsahem, tak hodnotou výrobků.

Žádné komentáře:

Okomentovat