středa 1. srpna 2018

Brandnooz box - červenec 2018

Červencový box tentokrát dorazil netradičně pozdě - namísto posledních červencových dní až první den srpnový. Ale stihl to tak, že článek o jeho obsahu bude, jak je tradičně (až na drobné výjimky) zvykem, prvním článkem měsíce.
Červnový box ve mně moc nadšení nevzbudil, tak jsem byla zvědavá, jestli se mi bude ten následující líbit víc. No a jak jsem nakonec byla spokojená s tím, co jsem v boxu s mottem "Báječné léto s boxem..." našla, to už si může přečíst dál.



Pom-Bar Crackers original (90 g - doporučená cena 25,90)
Medvídkové krekry nenachnou, ale ani neurazí. Určitě se u nás časem využijí. To, že neobsahují konzervační látky ani umělá barviva a jsou pečené, je určitě plus.

Spak Master Ketchup (340 g - doporučená cena 39,90)
Tak dlohou se žehrá na to, že v boxu je to samý kečup, až najednou doma žádný není... Takže tento kečup s novou recepturou dorazil akorát včas a jsem za něj ráda. Uvidíme, jaký bude chuťově - doufám, že dobrý, protože by měl být s vysokým podílem rajčat a bez přidaného škrobu a konzervantu.

Rio Mare Makrela Messicana (169 g - doporučená cena 89,90)
Sestřička této konzervy (grilovaná makrela v olivovém oleji z loňského červencového boxu) mi chutnala, tak ráda ochutnám i tuhle variantu s tomatovou omáčkou (doufám, že to nebude pikatní až příliš). Ale tedy pokud jde o cenu, přijde mi ta konzervna dost drahá.

Tyčinky se sýrem a solí (90 g - doporučená cena 10,50)
Opáčko z loňského boxu (dalo by se říci "do roka a do dne"). Loni mne chuťově moc nenadchly. Uvidíme, jestli se změnily tyčinky nebo mé chutě a mé dojmy z nich budou lepší. Mimochodem - loni u nich byla uvedena doporučené cena 12,90, letos 10,50. Zlevňování protože nejdou na odbyt ?

Staropramen Cool s přichutí okurky a limetky (500 ml - doporučená cena 19,90)
Nealkoholický ivní mix s novou příchutí do letního boxu pasuje. Já si sice na pivní mixy nepotrpím, ale synovi přišel vhod a už si ho odnesl na noční do práce.

Pikantní cibulka Ady (280 ml - doporučená cena 40 Kč)
Nakládané cibulky mám ráda jak jako oblohu k masům, tak na mlsání jen tak. Tu určitě ráda sním sama. A tentokrát ani moc nežehrám na cenu - jednou jsem si nakládala cibulky sama a dostat z malých cibulek slupky je nechutná pilačka. ohle si raději koupím (i za vyšší cenu)

Celozrnný mrkvový koláč Dr. Oetker (500 g - doporučená cena 69,90)
Nejsem zrovna cílovka pro hotové směsi na pečení moučníků - peču ze základních surovin, protože to podle mne není o moc pracnější (na mrkvovém koláči dá nejvíc práce strouhání mrkve a tomu se člověk nevyhne, ani když použije polotovar z krabice), za to je to výrazně levnější. Nicméně mrkvocý koláč jsem ještě nepekla, takže tahle krabice bude aspoň podnět k tomu, abych ho vyzkoušela (a pokud bude mít úspěch, tak si na něj pak najdu normální recept).
Trochu zvláštní je, že krabice je označena datem spotřeby do května 2018. Současně přišlo ale mailem ujištění, že jde pouze o chybu označení a trvanlivost je až do roku 2019. Tak snad...

Hobžovy Strážnické brambůrky hořčcové (2x 60 g)
Brambůrky byly v boxu někdy na jaře a protože mi chutnaly, tak jsem je objednala znovu za body z věrnostního programu. Budou se hodit příští víkend na chatě na posezení s přáteli. V hodnotě boxu nejsou započítány.

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Takže to máme sumasumárum 7 produktů v celkové hodnotě téměř 300 Kč. Připojeny tentokrát nebyly žádné vzorky, jen dva časopisy (21. století a Historie - od obou už v boxech nějaká čísla byla a moc mě to neoslovilo). Hodnotou proktů tedy box patří k lepšímu průměru, počtem produktů spíš k podprůměru. Nejvíc mne asi potěšila makrela v mexické omáčce, nakládané cibulky a tentokrát překvapivě i kečup. Dobře volený byl do boxu teď v létě pivní mix a nakonec španý není ani ten základ na celozrnný mrkvový koláč. Když to shrnu - nic z čeho bych byla úplně nadšená, ale využiju nakonec všechno a žádné vyložené zklamání tam nebylo. S tímto boxem jsem přece jen spokojenější než s tím červnovým.

Žádné komentáře:

Okomentovat