sobota 25. srpna 2018

Domečky

Stala jsem se spokojenou majitelkou dvou domečků...
Ne, nezbláznila jsem se a nepořídila jsem si k chatě a chalupě další dvě nemovitosti, o které bych se musela starat. Tyhle domečky jsou čistá radost a nebudou vyžadovat v podstatě žádnou péči (jen je občas opráším).
A jak jsem k nim tedy přišla?



Dostala jsem je jako dárek od milé Henriety z blogu Abych nezapomněla, který patří k mým oblíbeným. Henrieta slavila druhé výročí svého blogu a rozdávala při té příležitosti dárky svým čtenářkám. A já měla tu čest, že jsem byla jednou z obdarovaných. Radost mi udělal už samotný fakt, že si mne Henrieta vybrala mezi spoustou čtenářek, které její blog má, i milá slova, která mi adresovala.


No a druhou radost mi udělal její dárek, když dorazil. Henrieta správně vytušila, že já si na dekorace zrovna moc nepotrpím a vyslovila pochybnost, jestli je tenhle dárek pro mne ten pravý. Ale domečky od ní mne zaujaly na první pohled a hned jak jsem je vybalila, jsme věděla, kam je postavím. V ložnici, na komodě, kterou používám místo nočního stolku, budou vedle budíku a odložených knížek hlídat mé spaní. Už tam stojí, náramně jim to tam sluší a tváří se, jako by tam patřily odjakživa.



Henrieto, ještě jednou moc díky za dárek, milá slova v dopise, který jej provázel, a vůbec za to, že jsi.

Žádné komentáře:

Okomentovat