úterý 14. srpna 2018

Brandnooz box - letní limitka 2018

Když mi přišla nabídka možnosti objednat si limitovanou letní edice Brandnooz boxu, tak jsem dost váhala, jestli to mám udělat. Nabídka sice slibovala top značky v hodnotě přes 400 Kč, nicméně jsem se trochu bála, že půjde spíš o akci "vyklízíme sklady" a v boxu se objeví hlavně produkty, které byly už v boxech minulých (a při mém štěstí zrovna ty, co mne nezaujaly). Ale protože ráda hraju hru na rozbalování krabiček s překvapením, tak jsem nakonec neodolala a objednala.
A jestli a jak se mé obavy naplnily, to si můžete přečíst v tomto článku.



Tyčinky se sýrem a solí Havlík (90 g - doporučená cena 12,90)
Tak tohle byl přesně kousek z kategorie, které jsem se obávala - stejné tyčinky jako v červencovém boxu (a to už to bylo opáčko z loňska), navíc zrovna tyhle tyčinky mne před rokem nijak nenadchly. Ale manžel prý je klidně zlikviduje... Jen mne pobavila doporučená cena - loni 12,90, v červenci 10,50 a v srpnu pro změnu 12,90

Tvarůžkové tyčinky Havlík (90 g - doporučená cena 14,90)
Znovu tyčinky... Tyhle ale pro mne jsou novinkou, takže vyzkouším, třeba mne tvarůžková příchuť zaujme. A za novinku dávám plus.

Pom-Bar Crackers poppy seeds&sesam (90 g - doporučená cena 25,90)
I medvídkové krekry jsou opáčkem z červencového boxu, ale aspoň jsem v boxu měla tentokrát ty sezamovo-makové, tak budu mít možnost ochutnat obě verze.

Staropramen Cool s přichutí okurky a limetky (500 ml - doporučená cena 19,90)
A znovu opakování z červencového boxu - i tento nealko pivní mix v něm byl. Minule si ho odnesl syn, tak doufám, že mu chutnal a zbaví mne ho i tentokrát (já pivní mixy nerada). Za opakování palec dolů.

Metaxa 12* (0,05 l - hodnota zhruba 90 Kč)
Vinný destilát, který má většina z nás neodmyslitelně spojený s Řeckem. Miniatura tohoto nápoje je zajímavým obzvláštěním boxu. A alkohol (pokud nepočítám pivo) v boxu už dlouho nebyl, takže z tohoto pohledu fajn.

Bylinková omáčka Spak (250 ml - doporučená cena 48,90)
Podobná omáčka (ale s přídavkem jogurtu) byla v dubnovém boxu a ještě jsme ji nestihli spotřebovat a navíc to není žádná novinka. Ale na druhou stranu - je léto, sezóna grilování, takže se do boxu tematicky hodí.

Tekutá marináda med a zázvor Vitana (62 ml - doporučená cena 14,90)
Mělo by jít o letošní novinku (pro mne to určitě novinka je, ale to může být tím, že hotové marinády nepoužíváme), která se tematicky do boxu hodí. A příchuť zázvor+med je zajímavá - dokážu si ji dobře představit na grilované vepřové krkovičce... Tohle ráda zkusím.

Mentos Say Hello Lemonade (37,5 g - doporučená cena 17,90)
Limitka Mentosek s citonovou příchutí je opáčkem z květnového boxu. Já bonbóny Mentos nemám zrovna moc v oblibě, takže další balení v krátké době po sobě nepotěšilo.

Dobrá voda Meduňka (1,5 l- doporučená cena 14,90)
Já jsem tuhle varinatu Dobré vody ještě neměla, takže ji ráda vyzkouším. Navíc do letošního horkého lé ta fakt sedne. Za tento produkt dávám palec nahoru.

Capri Sun Fun Alarm (200 ml - doporučená cena 9,90)
Nápoj, jehož příchuť je výsledkem kombinace několika druhů ovoce. Moc tahle pitíčka, ve kterých je pomálu ovocné šťávy (kolem 12%), zato dost cukru, nekupuju, ale na cestu do auta může být dobrý.

Signal White Now (16 ml - hodnota zhruba 17 Kč)
Zubní pasta Signal s bělícím účinkem už v boxu kdysi taky byla. Tentokrát jsme dostali neprodejný vzorek (nebo jak bylo v popisu boxu - cestovní balení). Miniatury se na cesty docela hodí a pokud se dobře pamatuju, tak tahle pasta nebyla špatná (i když podle mne poněkud předražená)

Antiperspirant Dove Invisible dry (35 ml - doporučená cena 39,90)
Cestovní miniaturka antiperspirantu potěšila, určitě se mi bude hodit. A Dove mívá obvykle příjemné jemné vůně, tak mi snad bude vyhovovat i po této stránce.

Sprchový gel Dove Deeply Noursing (8 ml - doporučená cena 19,90)
Tak podle mne jde spíš o vzorek než o cestovní balení, jak je avizováno v letáku, a taky uváděná cena je podle mého přemrštěná. Ale jinak tenhle sprcháč ráda vyzkouším.

Tělové mléko Dove DermaSpa Goodness (10 ml - doporučená cena 29,90)
Opět podle mého dost přestřelená uvádněná cena (cena 200 ml balení se na netu pohybuje kolem 120 Kč). Ale jinak je malé tělové mléko fajn - na víkendový pobyt se nevyplatí tahat celé velké balení, takže tohle je dobrá alternativa.

Blistex Triple Butter (4,25 - doporučená cena 89,90)
Balzám na rty obohacený směsí bambuckého, mangového a tucuma másla. Já jsem balzám na rty této značky neměla ještě žádný, takže jsem ráda, že budu moci vyzkoušet zrovna tuhle varinatu (kteropu bych si vzhledem k udávané ceně sama nejspíš nekoupila). Za tenhle produkt píšu plus.

Garnier Hair Food Banana (2x 10 ml - hodnota zhruba 15 Kč)
Produkt k péči o vlasy obsahující 98% ingrediencí přírodního původu obohace o výtažky z ovoce. Lze ho použít jako kondicionér, vlasovou masku nebo bezoplachovou péči. Opět jde o cestovní balení, resp. spíše vzorky. Ale i tak za tohle plus - produkt neznám a ráda vyzkouším. .

Dieta Speciál Super tělo (cena 99 Kč)
Moje psychologie Manuál pro šťastný život (cena 99 Kč)
Speciální číslo časopisu o hubnutí obsahující tipy na cvičení, jídelníčky i recepty a speciální číslo časopisu Moje psychologie věnované zlepšopvání všedního života. Samotné časopisy fajn - tyhle si docela ráda prolistuji. Ale jde o časopisy vydané na podzim a uvádět je jako součást boxu boxu v plné ceně mi přijde poněkud zvláštní.

Kromě časopisů uvedených jako obsah boxu jsem v krabici ještě našla jedno číslo časopis Tajemství života z r. 2015 (podle titulků se zabývá různým tajemnými jevy, což jsou věci, které mne zcela míjí) a jedno číslo oblíbeného dětského časopisu Čtyřlístek (to bylo kupodivu z letošního srpna, takže úplně čerstvé).

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Pokud dobře počítám, tak v boxu bylo 10 potravinářských produktů a 6 produktů kosmetických (přičemž až na jeden šlo o vzorky nebo cestovní balení) v celkové hodnotě asi 480 Kč (do hodnoty jsem nezapočítala časopisy, a to ani ty, které byly uváděny jako obsah boxu - s ohledem na jejich "aktuálnost"). Obsah boxu potvrdil částečně mé obavy, že v něm budou produkty, které už v boxech byly v minulosti. Ale nějaké novinky (aspoň pro mne) se tam přece jen našly. Z potravinové sekce potěšila Dobrá voda, ráda vyzkouším tekutou marinádu a tvarůžkové tyčinky a mámě udělám radost malou Metaxou. Naopak bych oželela sýrové tyčinky a obešla bych se i bez mentosek. Z kosmetické části potěšilo vlastně všechno, byť jde o minibalení (a někde s přestřelenou uváděnou cenou). Využiju určitě všechno, největší radost mám ale z pomády na rty. Ta také, spolu s Metaxou, nejvíce vytáhla celkovou hodnotu boxu, většina zbylých produktů byly spíš drobnosti.
Nicméně od limitky, která slibovala 100% letních hitů, jsem přece jen čekala trochu víc - už už dvakrát zopakované slané tyčinky fakt nejsou letní hit a ani opakováním dalších produktů jsem nebyla nadšená. U některých produktů (zejména kosmetických minibalení) mi uváděna cena přišla nadhodnocená a časopisy z loňského podzimu byly úplným krokem vedle (resp. jejich uvádění jako součást boxu, kdyby tam byly přidané jako bonus, tak to beru).
Když to shrnu, moje spokojenost s boxem je tak na 65%.

Žádné komentáře:

Okomentovat