úterý 28. srpna 2018

Emco Mysli - čokoládové nebo s čokoládou

Jsem zvyklá snídat převážně nasladko - buď ovesnou kaši (doma vařím sama - v mikrovlnce je hotová jedna dvě) nebo müsli. To si míchám doma sama z ovesných vloček, sekané čokolády, semínek, rozinek, mandlových lupínků a tak. Ale v rezervě mám vždycky i müsli kupované, když mi to moje míchané dojde a zrovna se mi míchat nechce (nebo mi doma chybí nějaké suroviny). Už spoustu let kupuju Emco Mysli křupavé - Čokoláda a ořechy. Nedávno jsem ale narazila v obchodě na Emco Mysli křupavé - hořká čokoláda. Protože jsem milovník hořké čokolády, sáhla jsem po něm, že ho vyzkouším a těšila se, že bude čokoládovější než to, co jsem kupovala dosud. A jak srovnání dopadlo?



Nejdřív pár základních informací
Koupeno - Billa
Balení - 750 g
Cena - 59.90 za 750 g (v akci, běžná cena je kolem 89 Kč)


Emco Mysli křupavé - Hořká čokoláda
Složení - Ovesné vločky 52 %, cukr, řepkový olej, pšeničné pukance, hořká čokoláda 5 % (obsah kakaových součástí min. 50 %), ovocný extrakt, pšeničná mouka, kokos, hořká čokoláda 3 % (obsah kakaových součástí min. 39 %), kukuřično-pšeničný extrudát , pšeničný škrob, aroma, antioxidant
Nutriční hodnoty (ve 100 g) - tuky 16 g, sacharidy 60 g, bílkoviny 8,4g.
6/10


Emco Mysli křupavé - Čokoláda a ořechy
Složení - Ovesné vločky 46 %, cukr, řepkový olej, mléčná čokoláda 6,4 % (obsah kakaových součástí min. 30 %), pšeničný extrudát, pšeničná mouka, kakaový prášek 2,9 %, kokos 2,5 %, hořká čokoláda 2,2 % (obsah kakaových součástí min. 45 %), kakaové lupínky, rozinky 2 % (, pšeničný škrob, lískové ořechy 1 %, antioxidanty.
Nutriční hodnoty (ve 100 g) - tuky 17 g, sacharidy 59 g, bílkoviny 8,4g.
8/10


Srovnání chutí dopadlo přesně obráceně, než jsem předpokládala. Těšila jsem se, že varianta Hořká čokoláda bude mít výraznější čokoládovou chuť, ale nakonec se mi zdála chuťově hodně nevýrazná a víc čokoládová mi přišla chuť musli Čokoláda a ořechy. Je to zřejmě díky přidanému kakaovému prášku a i o něco většímu obsahu čokolády. Ostatně i na fotce je patrné, že tohle musli barvou více připomíná čokoládu. A vyhovuje u něj mi i přídavek rozinek a lískových oříšků. Nutričně sice o malinko lépe vychází musli Hořká čokoláda, alespoň v tom, že mávyšší obsah vloček a menší obsah cukru (byť sacharidů celkem v podstatě nastejno), ale já zůstanu věrná musli Čokoláda a ořechy, které mi víc chutná. Protože - co si budeme povídat, ani jedno z musli nutričně úplně ideální není (hlavně díky obssahu přidaného cukru). Tak ať mi to aspoň chutná (a spíš se budu snažit nejíst kupované musli přiliš často).

Článek není sponzorovaný výrobcem ani jinou firmou, oba pordukty jsem si zakoupila sama

Žádné komentáře:

Okomentovat