pátek 3. srpna 2018

Modrá je dobrá...

Na Swaplace je teď poněkud mrtvo, ale přece jen jsem si nedávno z nabídky swapů vybrala. Zaujal mne swap s názvem "Modrá je dobrá :)" , který vyhlásila Adriana. Jak název napovídá, úkolem bylo celý swap sladit do modré barvy. Obsahem měla být kosmetika, doplňky a věci z papírnictví (po dohodě jsme to s Adrianou rozšířily ještě o jídlo) a celková hodnota swapu měla být 300 Kč s tím, že Adriana upřednostňovala více levnějších věcí.



Sice jsem tentokrát otvírala balíček první já, ale dodržím obvyklé schéma a nejdřív jako vždy nahlédneme do balíčku, který jsem pro Adrianu připravila já. Snažila jsem se, aby tam bylo od každého tematického okruhu něco a balíček tak byl sice jednotný, pokud jde o barvu, ale alespoň trochu pestrý, pokud jde o obsah. V balíčku se nakonec ocitla tahle hromádka věcí
Přívěsek z achátu
Šampon a kondicionér s kokosovou vodou Balea, které jsem objevila jako novinku (aspoň pro mne).
Balzám na rty Vaseline
Krabička s motivem lodi, kterou jsem naplnila zeleným sypaným čajem (holt modrý čaj není)
Propiska
Lepicí páska s metalickým efektem
Svíčka
Corny tyčinka s bílou čokoládou
Energetiká tyčinka z DMka - moje oblíbená s kokosem a mandlemi
Nugátová čokoládka Rittersport
Všechny věci jsem zabalila do modrého krepáku (je to neuvěřitelné, ale ani po obejití tří papírnictví se mi nepovedlo sehnat klasický dárkový balicí papír, na kterém by převažovala modrá) a opatřila lístečkem s malou nápovědou obsahu a přidala jsem krátký dopis. Přiznávám, že jsem si balení trochu ulehčila a všechny tři drobné sladkosti zabalila do jediného balíčku.


Když jsem si na poště vyzvedávala balíček od Adriany, tak mne překvapila jeho váha - zdál je mi oproti mému o dost těžší, takže jsem byla zvědavá, co v něm najdu. Z krabice na mne vykoukla hromádka modrých očíslovaných balíčků (i Adriana volila balení baravně odpovídající názvu swapu). S dopisem s nápovědou, co ve kterém balíčku je, jsem se pustila do rozbalování. A tady je to, co jsem vybalila ...
Sprchový gel Dermacol Rituals s vůní papaji a máty - zatím mne vůně věcí z řady Rituals tk úplně nenadchly, ale tenhle sprcháč na první přivonění nevypadá špatně. Mátová vůbě by mohla být příjemně svěží. Uvidíme při použití
Cestovní balení šamponu a sprchového gelu Nivea - mám tyhle miniaturky ráda a se sprcháči i šampony Nivea mám dobré zkušenosti
Nugátová čokoláda DM Bio - tak tuhle čokoládu jsem ještě neměla, budu ráda ochutnávat
Propisky (rovnou tři) - no těch není nikdy dost
Poznámkový sešit v tvrdých deskách - ještě nevím, na co ho využiju, ale každopádně se mi líbí vzor na deskách
Balzám na rty Oriflame - nejsem zvyklá používat kelímkové balzámy, tak uvidím, jak se s ním popasuji, ale aspoň vyzkouším něco nového
Bonbóny z hroznového cukru s příchutí černého rybízu - taky jsem ještě neměla a na nějaký výlet jako zdroj rychlé energie se budou hodit
Tělové mlého Balea - to budu spotřebovávat hodně dlouho, protože je ho obrbalení
Modré třpytky - tak tady trcohu tápu, pokud jde o použití ...
Pleťová maska Balea - na používání pleťových masek jsem docela líná, tak teď se snad spoň donutím...


Sice se nám realizace swapu díky létu a dovoleným trochu protáhla, ale komunikace probíhala v pohodě, balíček dorazil přesně tak, jak jsme se dohodly, všechno bylo pěkně zabalené. Ukázalo se, že Adriana má taky v oblibě produkty z DMka - sice jsme se nesešly v konkrétních produktech, ale věci do swapu jsme v této prodejně lovily obě. S obsahem balíčku jsem spokojená (asi největší radost mi udělala čokoláda a miniauturky Nivea, ale postupně využiju všechno). Prostě to byl opravdu vydařený swap. A doufám, že stejně spokojená bude i Adriana (které balíček zatím leží na poště).

10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat