neděle 5. srpna 2018

Co jsem taky ochutnala 31

Červenec nebyl na počet nově ochutnaných o moc (no spíš vůbec) lepší než červen. Ono v těch vedrech, co panovala od druhé polovny července, ani nebyla zrovna chuť na jídlo. Ale pár kousků se mi tu přece jen nashromáždilo, takže ani v srpnu nebude chybět moje malé ochutnávkové shrnutí.




Jsem sladká s kávovou náplní Chocoland)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 50g . Cena 7,90 (doporučená)
Protože mi tahle sojová tyčinka dorazila v rozlepeném obalu, tak jsem ji nemohla dost dobře někomu věnovat (což bych jinak asi udělala, protože i podle názvu jsem tušila, že to bude hodně sladké). Vyhodit mi ji bylo líto, tak jsem se rozhodla ji trochu z nostalgie (sojové suky jsem si kupovala jako holka) ochutnat. Je to opravdu hooodně sladké a ten zamýšlený nostalgický dojem kazí kávová náplň, která mi tam nesedí. Takže za mne ne.
2/10

Manner Knuspino

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 110 g, Cena - 16,50 (doporučená)
V boxu jsem měla dvě balení příchuť čokoláda a lískový oříšek), ochutnala jsem z každého jen půlku jedné oplatky a je to sladké, hodně sladké. Dokonce to jako přeslazené vyhodnotil i manžel (a to je co říci, protože on si na sladké dost potrpí). Takže hodnocení sfouknu najednou - tyto oplatky byly zklamáním.
4/10

Celozrnné těstoviny Adriana

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 500 g. Cena - 36,90 (doporučená)
Nerozváří se a chuťově mi vyhovují. Vydržely mi poměrně dlouho, protože manžel celozrnným výrobkům moc neholduje, takže jsem si z nich dělala hllavně krabičkové obědy do práce. Je to zajimavá alternativa ke klasickým semolinovým těstovinám. Určitě si je někdy zase koupím.
10/10

Selský jogurt (Billa)

Koupeno - Billa. Balení - 400 g. Cena - 17,70
Tenhle jogurt jsem koupila z nouze, protože neměli mou oblíbenou Hollandii. A jako náhradník se osvědčil - je stejně pevný a hustý, podobný se mi zdá i chuťově a složením je taky OK.
10/10

Řecký jogurt (Laktos)

Koupeno - Penny. Balení - 1 kg. Cena - 48 Kč
Jogurt jsem ochutnala díky mámě, která kyblíček dovezla na chalupu. Je hodně hustý, lžičkou se dá v podstatě krájet. Chuťově je dobrý, ve složení taky není nic, co by mi vadilo (jako třeba škrob). Klidně si ho někdy koupím.
10/10

Protein Skyr Růžový grep (Olma)

Koupeno - Potraviny Řehák. Baleni - 320 g. Cena - 15,90
Kysaný mléčný nápoj, který má vyšší obsah bílkovin, než je u podobných jogurtových výrobků běžné (cca dvojnásobek). Má zajimavou hořko sladkou grepovou chuť a poměrně hustou konzistenci (ale z lahvičky tekl bez problémů). Z hlediska složení bych mu vytkla přidaný modifikovaný škrob v ochucující složce, plusem je nizký obsah tuku.
7/10

Magnum Raspberry (Algida)

Koupeno - Albert. Balení - 440 ml. Cena - ?? (kupoval manžel, takže cenu nevím, podle netu přes stovku)
Malinová smetanová zmrzlina s hořkou čokoládou patří cenově mezi luxusnější zmrzliny, tak jsem na ni byla zvědavá (i proto, že mám moc ráda jak maliny, tak hořkou čokoládu) .Ale nakonec jsem nebyla tak nadšená, jak jsem jsem předpokládala. Plus je to, že zmrzlina obsahuje opravdu hodně plátků čokolády a na vrchu z ní má ještě čokoládovou krustičku. Ale samotná zmrzlina mi tak trochu "padala na jazyk" - prostě jsem tam citíla nějaký divný tón. Možná glukozo-fruktózový sirup (který by si takhle drahá zmrzlina mohla podle mne odpustit). Ale zas úplně špatné to nebylo, spíš jsem jen za ty peníze čekala trochu víc.
7/10

Džem z hroznového vína (Marmošky od Jožky)

Koupeno - dárek. Balení - 235 ml. Cena - ??
Tenhle džem mi přivezla kamarádka z předvánočních farmářských trhů. Pro mne je to džem hodně netradiční - nikdy jsem džem z hroznového vína neměla. Složením je fajn - obsahuje jen 10% cukru, 10% pektinu a zbytek je ovoce. Chuťově je dobrý, ale trochu nevýrazný.
7/10

Excellence Lime Intense (Lindt)

Koupeno - Billa. Balení - 100 g. Cena - 49,90 (akce)
Hořká čokoláda od Lindtu nezklame. Ani když do ní jsou přidané kousky limetky. Má sice jen 47% obsah kakaa (a já obvykle sahám po těch, které mají kakaa 70 %), ale dobrá byla. Příjemně se rozpouští na jazyku a limetkové minikousky jí dalvají zajímavý akcent.
9/10

A čokoláda udělala sladkou tečku za červnovým "ochutnáváním". Propadákem měsíce je tyčinka Jsem sladká, oplatky Manner by mohly získat titul "Zklamání měsíce" (u tyčinky jsem čekala, jaká bude, ale na ty oplatky jsem se dcoela těšila). Favoritů je tu tentokrát víc - oba jogurty (Selský i Řecký) mne příjemně překvapily a celozrnným těstovinám Adriana taky nemám co vytknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat