pondělí 3. září 2018

Brandnooz box - srpen 2018

Česká pošta to tentokrát s doručením boxu před koncem měsíce nezvládla, takže jsem si ho vyzvedla až dneska na poště. Po nepříliš vydařené letní limitce jsem byla zvědavá, co bude zelená krabice, kterou jsem si nesla domů, obsahovat.
Pokud jste zvědaví jako já, můžete jít zásilku s mottem "Babím létem s Brandnooz boxem" rozbalovat se mnou....



Vitana - instantní polévka Červená čočka+kurkuma (22 g - doporučená cena 14,90)
Výrobek z nové řady instantních jídel "Dej si super jídlo", ve kterých jsou obsaženy nyní populární potraviny jako je quina nebo červená čočka. Díky tomu by jídlo mělo mít vyšší nutriční hodnotu (vyšší obsah vlákniny a bílkovin). V boxu byla buď polévka z červené čočky, kterou jsem měla já, nebo polévka z quiny s tomaty. Pozitivem je absence glutamátu a palmového oleje ve složení. A taky to, že jde opravdu o novinku. Preferuji čerstvá jídla, ale jako kancelářská nouzovka (polévku stačí zalít horkou vodou) se bude třeba někdy hodit (a pomůže mi zlomit mou nedůvěru k červené čočce).

Vitana - Kuskus s quinou a tomaty (67 g - doporučená cena 34,90)
I toto je výrobek z řady "Dej si super jídlo" - tentokrát se jedná o instantní pokrm v kelímku, který se po zalití vodou nechává 5 minut odstát. V boxech i tentokrát byly dvě varianty - buď je kuskus kombinován s quinou (tu mám já) nebo s červenou čočkou. O tomto výrobku platí v podstatě to, co o polévce - jako kancelářská nouzovka se bude hodit a plus mu patří i za to, že jde o novinku. Nevýhodou se podle mne už poměrně vysoká cena.

Efko - Bio genus Plus (150 g - doporučená cena 24,90)
Pod tímto názvem se skrývá ovocná kapsička obsahující 100% ovoce, a to v biokvalitě. V boxu byla buď ve variantě jablko-banán-jahoda nebo jablko-banán-broskev-meruňka (tu jsem dostala já). Mám ovocné kapsičky ráda a sama si je občas kupuju jako rychlou svačinku do kabelky, kanceláře nebo na výlet. Tahle je pro mne novinkou, kterou ráda vyzkouším. Jen cenu má trochu vyšší, ale to je daň za to, že obsahuje bio ovoce.

Dr. Oetker - Jahodová smetanová náplň (50 g - doporučená cena 19,90)
Pro mne je novinkou i tento výrobek, ale to bude možná tím, že skoro nekupuji polotovary na náplně a na pečení. Jde v podstatě o směs cukru, škrobu, barviva (červená řepa) a 1% jahodových kousků. To celé se má vyšlehat s půl litrem šlehačky... Tohle nebude nic pro mne (skoro mi na to přijde škoda té šlehačky)

Mattoni Meloun (1,5 l - doporučená cena 16,90)
Letní limitka oblíbené perlivé minerálky s příchutí melounu. Jde o novinku letošního léta, která se prodává od července do záři (nechápu proč nebyla už v předchozím boxu nebo v letní limitce, vlastně dostáváme možnost ji ochutnat dost těsně před koncem jejího prodeje). Sice na ochucené minerálky moc nejsem, ale vyzkouším ji ráda.

Racio Knack snack s červenou řepou (100 g - doporučená cena 25 Kč)
Další novinka, která mne potěšila a docela ráda ji vyzkouším. Jde o snacky obsahující 60% žitné mouky, která je doplněna mimo jiné i šťávou z červené řepy. I tenhle výrobek se mnou poputuje do kanceláře - občas se tam nějaká maličkost k zakousnutí hodí. A na chuť jsem opravdu zvědavá.

Ledové kaštany Orion s kapkou alkoholu (2x 45 g - doporučená cena 14,90/ks)
Po delší době se zas v boxu objevila čokoláda, a to rovnou dvě různé tyčinky starých známých Ledových kaštanů - jedna s příchutí brandy, druhá s příchutí irského krému. Ledové kaštany jsem mívala ráda a tak to pro mne bude takový trochu mlsací návrat v čase (dneska už upřednostňuju tabulkové hořké čokolády). Ale vrátím se (a trochu si zahřeším) docela ráda. I zde plus za novinku.

Dr. Oetker Celozrnný banánový chlebíček (500 g - doporučená cena 69,90)
Ještě než jsem stačila upéct mrkvový koláč z červencového boxu, tak tu mám další polotovar - tentokrát na banánový chlebíček s obsahem celozrnné mouky, třitnového cukru a bezfosfátového kypřicího prášku. Vždycky když vidím podobnou směs, vzpomenu si na pohádku o sekerkové polévce (znáte?) - v tomto případě je třeba přidat ještě olej, banány a vajíčka.... Prostě pečení z připravených směsí je drahé pečení. Ale na druhou stranu - pro mne novinka s celkem sluěným složením, kterou využiji.

Podravka Natur (150 g - doporučená cena 38,90)
Jde o směs mořské soli a sušené zeleniny a bylinek, která neobsahuje glutaman ani žádná jiná éčka (což je rozhodně plus). Sice tyhle kupované směsi nepoužívám příliš často, ale využití určitě najde.

Brumík Duo (30 g - doporučená cena 8,90)
Medvídková sušenka s dvojí náplní kombinuje čokoládovou a oříškovou příchuť. Opět jde o novinku. Já si na tyhle sladkosti moc nepotrpím, ale myslím, že se o ni vcelku rád postará manžel.

Bebe Dobré ráno Na měkko borůvka (50 g - doporučená cena 12,90)
BeBe Na měkko už jsem jednou díky boxu ochutnala, ale že by mne nějak extra zaujalo, to ani ne. Toto je nová příchuť - tentokrát borůvková. Asi i tento výrobek "posunu" někomu z pánské části rodiny.

Rio Mare Makrela Messicana (169 g)
Posledním kouskem boxu je opět produkt za body z věrnostního programu (není proto započítaná v celkové hodnotě boxu). Na to, abych si konzervu kupovala sama, je docela drahá, ale nemůžu řici, že by mi nechutnala, takže jako rezervu do kanceláře pro případ, když nestihnu oběd v ZJ, si klidně odnesu i další kousek.

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Takže celkově bylo v boxu tentokrát 11 produktů v úhnrnné hodnotě téměř 300 Kč. Doplňkem boxu tentokrát nebyly žádné časopisy (což mne zas nijak zvlášť nemrzí) ani vzorečky (ty mi nevadí, takže příště klidně zas být mohou). Tentokrát jsem s obsahem boxu spokojená - jediný pro mne propadákový produkt jen Smetanová náplň Dr. Oetker, jinak ostatní věci ráda vyzkouším buď sama nebo je k testování předám manželovi. Potěšila ovocná kapsička Efko, Ledové kaštany, Knack snack i kuskus s quinou. Kladně hodnotím i to, že box obsahoval hodně novinek.
Kdybych svou spokojenost měla vyjádřit číslem, tak tentokrát jsem spokojená na 85 % (protože zlepšovat je vždycky co).

*************

A jedna nabídka na závěr - chcete-li vyzkoušet Glanz box (tedy box s produkty z oblasti kosmetiky a drogérie - viz např. tady), tak Glanz box Babí léto 2018 je právě v prodeji a při jeho objednání (klikni sem) můžete využít kód na slevu, který jsem od Brandnooz boxu dostala pro své čtenářky . Kód je YPRAL1CKSF a sleva s ním spojená je 50 Kč.



Žádné komentáře:

Okomentovat