sobota 29. září 2018

Glanz box - podzim 2018

Dlouhou řadu článků plných horských panoramat z naší dovolené v Černé Hoře přeruším na chvíli trochu jinou tematikou (ale nějaká panoramata ještě budou). Po návratu z dovolené na mne totiž na poště čekalo podzimní vydání Glanz boxu s podtitulem "Vítáme babí léto". Takže jsem se zvědavě vrhla na rozbalování a vám teď nabízím, abyste do vínové krabice obsahující výrobky z oblasti drogérie a kosmetiky nahlédli také



Garnier Banana Hair Food (390 ml - doporučená cena 179,90)
Vzorky tohoto produkt k péči o vlasy obsahujícího 98% ingrediencí přírodního původu obohaceného o výtažky z ovoce, který lze použít jako kondicionér, vlasovou masku nebo bezoplachovou péči, už byly v letní limitce. Ještě jsem je ani nestihla vyzkoušet a mám tu rovnou plné balení. Ale na blozích jsem na tento výrobek četla docela pozitivní recenze, tak snad bude vyhovovat i mně (předpokládám, že ho budu používat jako kondicionér).

Freeman Pěnivý pleťový peeling meruňka (15 ml - doporučená cena 39,90)
Peeling s obsahem jemně drcených skořápek vlašských ořechů by měl vyhladit a obnovit pleť. Přiznávám, že v tomto směru svou pleť poněkud zanedbávám a pečující výrobky tohoto typu z boxů a swapů se mi doma nějak začínají hromadit. Budu se muset polepšit...

Blistex Lip Brilliance (3,7 g - doporučená cena 109 Kč)
Balzám na rty s kyselinou hylauronovou, extraktem z hedvábí a bambuckého másla a ochranným faktorem SPF 15 by měl rty hydratovat, dodávat jim lesk i nádech barvy. Přiznávám, že za tuhle cenu bych si balzám na rty sama nikdy nekoupila, takže jsem ráda, že ho vyzkouším díky boxu (a jsem zvědavá, jestli účinky odpovídají aspoň trochu té ceně).

Blistex Rasperry Lemonade Blast (4,25 g - doporučená cena 59,90)
Další balzám na rty. Ale ty se u mne neztratí, používám je hodně v podstatě po celý rok. Tento má navíc ovocnou příchuť malin, což je moje oblíbené ovoce. Obsahuje vitamíny C a E a hydratační složky a rovněž má ochranný faktor SPF 15.

Signal Long Active Narute Elements Coco White (75 ml - doporučená cena 53,90)
Vysoce účinná a přitom šetrná zubní pasta s příchutí kokosu, která obsahuje převahu přírodních ingrediencí. Měla by pomáhat obnovovat přirozenou bělost zubů. Přiznávám, že jsem zvědavá hlavně na tu příchuť ...

Borotalco Active roll-on (50 ml - doporučená cena 99 Kč)
Roll-on by měl obsahovat mikrokapsle, které se aktivují a uvolňují vůni ve chvíli, kdy se člověk potí nebo hýbe. Roll-ony používám mnohem raději než spreje, takže jsem ráda, že konečně nějaký v boxu byl. Navcí má citrusovou vůni, což je pro mne taky plus. Četla jsem na tuto značku rozporuplné názory na blozích - někdo na ni nedá dopustit, někdo ji naopak zatracuje. Takže uvidím, jak na tom budu já.

Bref parfum Switch (50 g - doporučená cena 59,90)
Kuličková vůně do WC, která by v suchém stavu měla uvolňovat vůni jablka, po spláchnutí vůni leknínu. Upřímně nechápu, k čemu toto střídání je dobré, bohatě mi stačí, když se nějaká vůně uvolňuje. Nicméně tyto závěsné vůně doma používáme, takže se hodí.

Persil Premium Duo-Caps (20 kapslí - doporučená cena 99,90)
Kapsle by měly obsahovat účinné odstraňovače skvrn a rozjasňovače a měly by současně prádlo provonět. Přiznám se, že tohle bude moje kapslová premiéra (už spoustu let spokojeně používám prací gely a nějak jsem zatím neviděla důvod to měnit), tak uvidím, jak mi kapsle budou vyhovovat.

Dove Anti-stress (250 ml - dodporučená cena 89,90)
Micelární sprchový gel s vůní jasmínu a santalového dřeva. Mám srpcháče Dove ráda, ale obávám se, že vůně santalového dřeva mi moc vyhovovat nebude. Ještě zvážím, zda ho vyzkouším sama nebo si ho pro někoho schovám jako dárek.

Kamill Citron - podmáslí (50 ml - doporučená cena 30 Kč)
Sprchový gel s výtažky citronu a podmáslí mi udělal radost (škoda, že v boxu je jen malé cestovní balení, klidně bych brala velké), protože citronová vůně mi bude určitě vyhovovat.

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Když to tedy shrneme. box obsahoval 10 výrobků s celkovou hodnotou kolem 820 Kč, což je podle mne opravdu super. Navíc tam bylo i dost novinek - aspoň pro mne, takže budu ráda zkoušet. A v podstatě všechny výrobky využiju - byť některé si na to budou muset chvíli počkat. Asi největší radost mi udělaly balzámy na rty, sprcháč Kamill, kondicioner Garnier a roll-on. Ale určitě se hodí i třeba kapsle na praní. Takže myslím, že tentokrát můžu říci, že s boxem jsem spokojená na 100%.
A jak byste na tom byli vy? Využili by jste věci z boxu? A pokud nějaký výrobek už znáte, jakou s ním máte zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat