neděle 2. září 2018

Co jsem taky ochutnala 32

Protože Brandnooz box, kterým obvykle zahajuji měsíc, se ještě někde toulá, přehodím obyklé pořadí článků a začnu měsíc tentokrát ohlédnutím za tím, co se objevilo nového v mé spíži a ledničce. Ani tentokrát toho není nijak moc. V letních vedrech jsem vařila spíš ze základních surovin - saláty, obložené chleby, pomazánky a tak, protože na nic jiného nebyla ani chuť. A pět dní ve špitále taky paletu vyzkoušených věcí nerozhojnilo (nemocniční stravování je kapitola sama pro sebe - mě manžel zásoboval zeleninou, ovecem i jogurty, ale chudáci ti, za nimiž nikdo nechodí).
Ale pojďme se podívat, co se v mém PC se složce "Ochutnáno" sešlo za fotky a na krátké hodncoení vyfocených výrobků.



Capri Sun Fun Alarm

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 200 ml. Cena - 9,90 (doporučená)
Sama bych si tohle pitíčko s brčkem nekoupila, ale když už bylo v boxu... Obsahuje 10 % různých druhů ovocné šťávy (chuťově převažovala jahoda), jinak je to voda a cukr (takže poměrně dost sladké). Vychlazené je to pitelné, ale nic, co bych si musela kupovat znovu.
5/10

Rio Mare Makrela Messicana

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 169 g. Cena - 89,90 (doporučená)
Konzerva obsahuje dva slušné kousky rybího masa v lehce pikantní tomatové omáčce s pár kousky zeleniny (paprika, kukuřice, fazole). Plusem je snadné otvírání. Konzerva mi s kouskem pečiva stačila jako oběd, chuťově není špatná (i když její grilovaná sestřička v olivovém oleji mi chutnala víc), ale vzhledem k ceně si ji kupovat nebudu (ale tu, co mi má dorazit v dalším boxu za odměna za věrnostní body, tu zdlábnu ráda).
7/10

Staropramen Cool s přichutí okurky a limetky

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 500 ml Cena - 19,90 (doporučená)
Já si na pivní mixy vůbec nepotrpím, ale když si ho synu nás otevřel, tak jsem ho taky ochutnala a byla jsem docela mile překvapená. Chuť okurky s limetkou je zajímavá, pivní příchuť nebyla skoro cítit a vychlazený nápoj byl příjemně osvěžující. Můj favorit mezi nápoji to sice nebude, ale špatné to taky není.
6/10

Cizrnové chipsy s mořskou solí (Vital snack)

Koupeno - Albert. Balení - 80 g. Cena - 24,90 (akce)
Jsou křupavé, slané jen decetně. Mně se mastné nezdály, manželovi ano (tak si z toho vyberte...), každopádně deklarují o 35% tuku méně než jiné (zřejmě ty nejmastnější) brambůrky. Složené jsou z cizrnové mouky, bramborové mouky a škrobu. Chuť není úplně špatná, ale ověřila jsem si, že chipsy vyrobené z mouky nejsu nic pro mne.
5/10

Tvarohová svačinka z Poděbrad - Zahradní směs (Milko)

Koupeno - bufet v práci. Balení - 130 g. Cena - 16,90
Tvaroh je ochucený zeleninou (cibule, okruka, česnek, pažitka, kopr), které tam sice není moc, ale v chuti cítit je (hlavně kopr). Kladem je, že tvaroh není suchý a tedy dusivý, mínusem obsah glukozofruktozového sirupu (ten bych teda v zeleninovém tvarohu fakt nečekala) a modifikovaného škrobu. Ale v srpnových vedrech to s dalamánekm a pár rajčátky byl dobrý lehký oběd.
8/10

Zmrzlina vanilková příchuť (Dr. Oetker)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 66 g. Cena - 20,90 (doporučená)
Výhodou je, že k přípravě potřebujete jen plnotučné mléko (a šlehač). Ale nečekejte, že výsledek bude zmrzlina jako kupovaná. Aspoň mně se toho dosáhnout nepodařilo - i přes postup podle návodu neměla zmrzlina úplně jemnou strukturu a byly v ní trochu patrné zmrzlé krystalky vody. Navíc je poměrně dost sladká. Ráda jsem vyzkoušela, ale znovu ji mít nemusím.
5/10

Fruit smoothie Pineapple, banana coconut (Solevita)

Koupeno - Lidl. Balení - 250 ml. Cena - 19,90 (akce, běžná cena kolem 25 kč)
Smoothie obsahuje jen ovocné šťávy (ananas, kokos, citron) a dřeň (banán, mango), žádné přidané látky. Chutná lehce nakysle, nejvíce je chuti patrný ananas, ale i banán a kosos jsou trochu znát. Vychlazené je příjemně osvěžující. Nevýhoda je, že ač má poměrně vysokou energetickou hodnotu, nezasytí na dlouho díky nevyváženému poměru bílkovin a sacharidů.
9/10

Bio Bifi drink Hollandia - jahoda a máta

Koupeno - supermarket Řehák. Balení - 230 ml. Cena - 24,90
Dvě příchutě tohoto jogurtového nápoje jsem vám představila v samostatném článku . Další příchuť jsem si koupila, když jsem potřebovala rychlou svačinku, kterou by bylo možné zkonzumovat u kadeřnice. Já jahodové příchutě nemám nijak mimořádně v oblibě, byla to taková trochu volba z nouze, protože jinou neměli. Ale docela příjemně mne překvapila - kombinace jahody a máty je zajímavá a vychlazený drink mi chutnal.
8/10

Dobrá voda neperlivá - meduňka

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 1,5 l. Cena - 14,90 (doporučená)
Dominantní je u této vody je sladká chuť, meduňka je v ní citit jen trochu. Vychlazená není úplně špatná, ale na mne je sladká příliš, navíc preferuju spíš vody sycené. Takže další nákup neplánuji
5/10

Z té poměrně chudé přehlídky mi asi nejvíc chutnalo smooothie, zeleninový tvaroh a Bifi drink Hollandia - to jsou věci, které bych si koupila znovu. Nejméně mne zaujalo Capri pitíčko a Dobrá voda s meduňkou, ty určitě znovu kupovat nebudu.
A co vy - je tu nějaký výrobek, který jste ochutnali? Máte na něj stejný názor nebo jiný? Nebo jsem vás inspirovola k tomu, abyste něco vyzkoušeli?

Žádné komentáře:

Okomentovat