pátek 14. září 2018

Trochu podzimně


Po slunečných dnech babího léta se dneska vyklubal den, který už připomínal, že se blíží podzim. Podle předpovědi nás tedy ještě nějaké dny babího léta se slunnečnýmn počasím a teplotami takřka letními ještě čekají, ale i tak jsem se rozhodla přinést si trochu podzimu domů v podobě nějaké podzimní dekorace. Na šípkovém keři, který nám roste před domem, šípky zatím úplně nezčervenaly, tak jim dávám ještě čas. A sáhla jsem proto po svazku makovic, které jsem nalámala na kraji makového pole, které jsme míjeli cestou na chalupu.




Jako ukrutně praktická dekorace se to neukázalo , protože jsem makovice pořádně nevyklepala, takže při přenusunování vázy trousím po stole i po koberci maková zrnka, ale na pohled to nevypadá špatné. Původně jsem ty makovice tedy plánovala do úplně jiné vázy, ale tam se ovšem nevešly a mně bylo líto jich část vyhodit. Tak jsem jim vybrala nakonec džbánek, kam se vešly všechny.


¨Tak hezké podzimní dny. Ať nám přinesou počasí typické pro babí léto.






Žádné komentáře:

Okomentovat