úterý 1. listopadu 2016

Brandnooz box - říjen

Tak v listopadu dodržím tradici a měsíc začne nahlédnutím do další brandnoozácké krabice. Tentokrát byl box předem avizovaný s tím, že dorazí ve větší krabici než obvykle. O to zvědavější jsem byla na jeho obsah. Box dorazil ve čtvrtek odpoledne, kdy už jsem byla na cestě na prodloužený víkend, takže jsem si ho přinesla z pošty až v pondělí večer. A přiznám se, že jsem to přes víkend nevydržela a obhlédla jeho obsah na jiných blozích, takže při rozbalování už jsem nebyla nějak překvapená.
A co jsem v boxu našla a jak mne jeho obsah zaujal?

A budeme se tvářit, že fotka je rozmazaná proto, aby bylo zachováno zdání tajemna,
nikoliv proto, že neumím pořádně zaostřit


Strážnické brambůrky (P. Hobža) (300 g - doporučená cena 49,90)
Začneme rozměrovně největším produktem, kterým byly brambůrky v party balení. Sice se momentálně snažím chipsům a brambůrkám vyhýbat, ale využití u nás najdou. A když už brambůrky, tak ty Strážnické raději než jiné chipsy. Nicméně si myslím, že to není žádná novinka, ale jen prostě trojnásobné balení (a megabalení v boxu nemám ráda - preferuji víc menších balení, aby se člověk seznámil s více novinkami). Takže žádné velké nadšení

Vest Sýrovky (90 g - doporučená cena 19,90)
Slané krekry se sýrovou příchutí (a bez palmového oleje) celkem ráda ochutnám. V obchodech jsem si jich ještě nevšimla, takže tohle pro mne novinka je.

Krušovice Dvanáctka (0,5 l - doporučená cena 15,90)
Od slaných snacků přejdeme plynule k nápojům. Prvním z nich bylo pivo z Královského pivovaru Krušovice. Já pivař moc nejsem, manžel pije jen plzeň, takže toto pivo poputuje k synovi, který ho určitě rád vyzkouší.

Nescafé Azera (60 g - doporučená cena 99 Kč)
Dalším nápojem byla novinka od Nescafé - kombinace rozpustné a mleté kávy. Mne jako absolutního nekafaře opravdu nenadchla ani trochu. Budu muset vymyslet, komu ji věnuji. A cena mi tedy za 60 g přijde dost vysoká (ale je fakt, že jako nekafař nemám o cenách kafe moc velký přehled).

Fidorka Mléčná s karamelovou příchutí (30 g - doporučená cena 10,90)
A po kávě něco sladkého k zakousnutí - další varianta Fidorky. Já z ní nadšená nejsem - mléčné Fidorky jsou na mne moc sladké a navíc nemám v oblibě karamel. A hravý design obalů mne po pravdě nějak moc neoslovuje. I tomuto produktu budu hledat nějakého náhradního majitele.

Hašlerky Černý rybíz/Višeň (2x 90 g - doporučená cena 16,90 za balení)
Další sladkost v boxu - dvě balení Hašlerek. Jedno s příchutí černý rybíz, druhé s příchutí višeň. Klasické hašlerky mám docela ráda a bojím se, že mne inovace v podobě ovocných příchutí nenadchne - kombinace mentolovo-bylinkové chuti s ovocem se mi zdá divná. Ale ze zvědavosti asi vyzkouším. Nicméně nadšená z nich nejsem.

Bornier Hořčice s hruškou (205 g - doporučená cena 60 Kč)
A nejlepší na konec - na ochutnání tohoto produktu se těším asi nejvíc. I když jsem tedy po zjištění, že na mne vyšla varianta s hruškou, byla mírně zklamaná (druhá varianta - s fíky - by mne lákala víc). Nicméně určitě je to věc, která mne z boxu přišla nejzajímavější (vyzkouším ji jak k masu, tak do nějaké zálivky nebo dresingu) a vzhledem k ceně bych si ji sama na ochutnání asi nekoupila (ale fakt je, že s horčicemi by mohla být chvíli pauza - byla i v zářijovém a červnovém boxu).


Tentokrát jsem byla obsahem boxu docela zklamaná - větišna produktů se dost minula s mými chutěmi a budu je "posílat dál" (určitě Fidorku, pivo, kávu, nejspíš i brambůrky a hašlerky). Potěšila mne jen hořčice a celkem ráda ochutnám Sýrovky. Ale to je riziko "podnikání" - někdy se obsah boxu do mých chutí trefí víc, někdy míń a někdy skoro vůbec a chyba nemusí být v boxu. Výhradu ám k těm brambůrkám - zvětšené balení fakt nepovažuju za novinku, která by měla být obsahem boxu. A bonbóny by mi taky stačily k ochutnání jen jedny (když už něco zdvojit, tak raději obě příchutě hořčice, to by mne potěšilo víc).
Celková hodnota produktů byla kolem 285 Kč, což mi přijde slušné. A velmi kladně hodnotím balení - kombinace křehkých brambůrků a dvou skleněných obalů je docela riziková, ale všechno bylo dvojnásob jištěné (karton a bublinky), takže vše dorazilo celé.
A co vy - zaujalo vás něco, nebo byste byli z obsahu boxu spíš zklamaní jako tentokrát já?

Žádné komentáře:

Okomentovat