neděle 20. listopadu 2016

Podzimním sídlištěm

Po včerejším propršeném a mlžném dnu jsem se dneska ráno překvapivě probudila do slunečného rána (no rána - já nejsem zrovna ranní ptáče, takže spís časného dopoledne). Byla jsem s mámou, která bydlí kousek od nás, domluvená, že jí přijdu umýt okna. A když jsem před jedenáctou vyrážela, z náhlého popudu jsem hodila do kabelky i foťák a cestou tam i zpátky fotila, co jsem tak zrovna viděla. Stromy, co už jsou skoro holé, i břízy, které pořád mají žluté listí, opadané listí v trávě i na lavičce, barevné plody keře, jehož jméno netuším, i nažky javoru, které ve mně vyvolávájí vzpomínky na dětství, kdy jsme si z nich dělali "nosy".
Můžete se projít se mnou - je to jen pár kroků po sídlišti...



Ony ty moje fotky nejsou bůhví co, spíš jen takový rychlý pokus o zachycení jednoho hezkého pozdně podzimního dne.



Žádné komentáře:

Okomentovat