sobota 26. listopadu 2016

Brandnooz for men

Zhruba po půl roce Brandnooz nabídl další speciální box pro muže. Protože první box pro muže nebyl špatný, tak jsem neodolala ani této nabídce. I tentokrát měl box "KPZ: Krabička poslední záchrany" doplněný douškou "(druhá edice)" a s podtitulem "Překvapení, které potěší každého muže". A rovnou musím říci, že jsme rozhodně objednávky nelitovala.
Pojďme se tedy podívat, jaké překvapení mužům tato edice KPZ nachystala...



Spak Ketchup Ultrahot (500 g , doporučená cena 46,90)
Speciálníostrý kečup v praktickém plastovém balení mého muže určitě potěší. Sice moc kečup extra moc nepoužíváme, ale když už, tak manžel preferuje právě ten ostrý.

Mr. Browm Black (250 ml, doporučená cena 45,90)
Ledovou kávu si manžel občas dává, takže i tento produkt určitě rád využije. Ale tedy cena za malou plechovku je na můj vkus trochu "přestřelená".

Rockstar Free Watermeloun (500 ml, doporučená cena  36 Kč)
Energeťák jako obvykle poputuje k synovi. Uvidíme, jak mu bude chutnat.

Heineken Premium lager beer (0,4 l, doporučená cena 16,90)
Tohle pivo mého muže jednoznačně potěšilo - ze zahraničních piv patří tahle značka k jeho nejoblíbenějším. Takže už se chladí v lednici a čeká na svou příležitost.

Fina Gusto Hovězí jerky (12 g, doporučená cena 34,90)
Tento výrobek uzmu manželovi já, občas si sušené maso koupím a přežvykuji ho u televize, když mne honí mlsná. A tuhle značku jsem ještě nevyzkoušela.

Lay´s Hot Chickem Wings (77 g, doporučená cena 24,90)
Druhý výrobek z boxu, který si odnese syn (my jsme doma ještě nesnědli Strážnické brambůrky z říjnového boxu). Myslím, že mu budou chutnat - má pálivé varianty docela rád.

Rexona Men Williams Racing (150 ml, doporučená cena 77,90)
Antiperspirant se hodí vždycky. Sice na první přivonění manžel úplně nadšený nebyl, ale používat se prý dá. Mně docela voni, i když ze začátku mi přišel hodně výrazný.
 
Fa Men Xtreme Muscle relax (400 ml, doporučená cena 84,90)
Sprchový gel také rozhodně nezarmoutil a manžel ho rád využije. Ostatně zrovna dochází zásoby těch, co jsme měli nakoupené doma.

Božkož Mandlový (4x 0,02l, doporučená cena za 0,5 l 145 Kč)
Božkovský rum s příchutí mandlí potěšil mne (manžel na ochucené pití není). Už jsem ho měla a docela mi chutnal. A malé panáky jsou takové roztomilé.

Havlík Tyčinky se sýrem pikant (80 g, doporučená cena 7,90)
Tento výrobek neznáme, takže oba rádi ochutnáme.

Radox pěna do koupele Muscle Therapy (500 ml, doporučená cena 107,90)
Jediný výrobek, který u nás nenajde využití - oba preferujeme sprchu. Takže ho někomu věnujeme. Mimochodem - možná mám díky tomu, že pěnu do koupele vůbec nekupujeme, zkreslené představy, ale víc než stovka za půllitrovou lahev pěny do koupele mi přijde poměrně dost.

A tím jsme se dostali na samé dno krabice. Musím říci, že tohle byl jeden z velmi dobrých boxů. Obsahoval zajímavé produkty (jejich celková cena byla cca 515 Kč) a vlastně je všechny, kromě pěny do koupele, využijeme. Mnaželovi asi nevětší radost udělalo pivo, mně sušené maso, celkově všem opravdu velká spokojenost s celým boxem.

Žádné komentáře:

Okomentovat