neděle 27. listopadu 2016

Adventní

To, že dnes byla první adventní neděle, je u nás znát zatím jen tím, že jsem vyrobila adventní svícen a zapálili jsme na něm první svíčku. Na tu úplně správnou adventní atmosféru ještě moc naladěná nejsem. Nevím, čím to je, ale nějak mi přijde, že čas letí čím dál rychleji a já nic nestíhám - ani si uvědomit, že se blíží Vánoce. A neplatí to jen pro dobu předvánoční, ale vlastně pro celý rok.




Ale snad i ten adventní svícen pomůže k tomu, že se postupně začnu cítit víc a víc vánočně.


Kromě zapalování svíček na adventním svícnu mne letos čeká i adventní čajový swap, který jsem si letos vyměnila s Danielou z blogu Dafinka den po dni. Z hodnocení na Swaplace vím,
že Daniela je hrozně šikovnáa umí dělat krásné swapy.
Ostatně o tom svědčí i to, jak mi tento swap zabalila. Není to moc vidět, ale na každém balíčku je krásná hvězdička z korálků ... Těším se na rozbalování jednotlivých balíčků - v každém jsou dva sáčky čaje
(a na každou neděli tam mám dárek navíc).

Žádné komentáře:

Okomentovat