pátek 4. listopadu 2016

Co jsem taky ochutnala... 10

Tentokrát je přehled toho, co jsem ochutnala, až na pár výjimek monotematicky o sladkostech - těch zdravějších i těch nezdravých. A snad kromě žervé a dvou tyčinek je to tentokrát všechno buď z Brandnooz boxů nebo ze swapu. Nějak jsem ten minulý měsíc nenakupovala, ale likvidovala domácí zásoby.


Tranquini

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 35,90 (doporučená). Balení - 250 ml
Docela zajímavá příjemná chuť s trochou levandulového nádechu. Ale jinak tomto nápoji platí to, co o jeho verzi Jade, kterou jsem hodnotila minulý měsíc - je to vlastně jen ochucená sodovka, takže za ty peníze bych si to sama nikdy nekoupila.
6/10

Milka Sensations

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 39,90 (doporučená). Balení - 156 g.
Hodně čokoládové, bohužel ale i hodně sladké - na mne až moc. Překvapilo mne, jak velké placičky to jsou, čekala jsem je menší (a asi by mi i menší vyhovovaly víc). Zkusila jsem i ohřátou verzi podle doporučení na obale - je to zajímavé, ale celkově mne sušenky neoslnily. A to jsem se na ně docela těšila. A taky by tam výrobce nemusel cpát nejlevnější tuk - cena úplně nejnižší není.
5/10

Tyčinka Raw protein banana (Bombus)

Koupeno - BioMarket Vacek. Cena - kolem 30 Kč. Balení - 50 g
Obsahuje 20% bílkovin - především díky obsahu rýžového proteinu. Má trochu zvláštní chuť - asi právě díky tomu rýžovému proteinu (měla jsem pocit, že mám v puse i trochu popela). Chutná hodně po datlích, po banánu tolik ne. Má velmi dobré složení - datle, banán, kokos, rýžový protein.
9/10

Tyčinka Bar praline (Rawfood)

Koupeno - BioMarket Vacek. Cena - 32,90. Balení - 40 g
Chuťově dobrá, chutná skoro jako "normální" čokoládová tyčinka. Má dobré složení - datle, kakao, rýžový protein, lískové oříšky, slunečnicová semínka, stévie... Je označená jako "protein", ale oproti tyčince Bombus má bílkovin jen 15% (možná proto měla o něco lepší chuť).
9/10

Mattoni Grapefruit

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 16,90 (doporučená). Balení - 1,5 l.
Chutná opravdu po grepu, milovníky sladkých chutí asi moc nenadchne, protože je stejně jako grep mírně nahořklá. Já grep ráda, takže mi docela chutnala.
9/10

BeBe Dobré ráno mazané s kakem (Opavia)

Koupeno - ? Cena - ? Balení - 30 g
Vůbec netuším, kde se na chatě objevily, nejspíš nám je někdo dovezl... Sice nejsou tak zdravé, jak se tváří (nálož cukru i éček cereálie úplně nezachrání), ale musím říci, že chuťově úplně špatné nebyly. Ale nezaujaly mne natolik, že bych si je koupila znovu.
6/10

Street XL - banán v čokoládě (Nutratrend)

Koupeno - swap. Cena - ? Balení - 30 g
"Křupavý snack plný zdravých cereálií a energie..." , ale taky fruktózo-glukózového sirupu, palmového oleje a éček... (no prostě výrobce zvýrazní jen to, co se hodí). Výrazně voněl i docela chutnal po banánech, ale moc nekřupal (což mi tedy nevadilo - ani to od takového typu tyčinky nečekám). Chuť byla rozhodně lepší než složení.
6/10

Morning minute s lískovými ořech a medem (Grownfield)

Koupeno - swap. Cena - 7,90 Balení - 50 g
Sice jsem tyhle sušenky dostala ve swapu, ale vím, že je to výrobek určený pro Lidl, a vím i cenu - sama jsem do stejného swapu ty sušenky kupovala taky (jen kakaové). Jsou to takové minisušenky, vhodné na uzobávání, víc jsou v nich cítit lískové oříške než med. Obsahují nejen pšeničnou mouku, ale i ovesné vločky a mouku ječnou a žitnou. Pravidelným konzumentem se asi nestanu, ale docela mi chutnaly - možná ještě vyzkouším ty kakaové.
7/10

Žervé z Poděbrad (Milko)

Koupeno - Billa. Cena -12,90 (akce). Balení - 80g
Je opravdu krémové, chutnalo dobře, ale bez želatiny ve složení bych se obešla.
8/10

Monnami Apple-banana

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 35-38 Kč (doporučená). Balení - 125 g.
Ovocné pyré v sáčku, obsahuje 30% banánu. Dobře se jí, ze sáčku jde dobře vymačkat. Banán v chuti moc výrazný nebyl. A za ty peníze je toho tedy krutě málo, i když vezmu v úvahu biokvalitu.
6/10

Čokoláda Já pistácie (Orion)

Koupeno - Brandnooz box. Cena - 13,90 (doporučená). Balení - 44 g
Jde o tyčinku z mléčné čokolády s pistáciovou náplní. No - co si budeme povídat - je to sladké jako hrom, o čokoládě to slyšelo spíš vyprávět, s pistáciemi to nebude o moc lepší... Ale rozbalila jsem ji ve chvíli, kdy jsem měla hroznou chuť na sladké a potřebovala jsem dobít energii, takže mi tak trochu zvrhle chutnala. Ale sama si ji kupovat nebudu...
5/10

Jsem višňova (Chocoland)

Koupeno - dárek Cena - ? Balení - 33 g
Dostala jsem ji před časem od manžela - miluju višně v čokoládě, tak abych ji vyzkoušela. Tahle tyčinka sice byla pro změnu v hořké čokoládě, ale i tak byla hodně sladká a náplň mi nechutnala vůbec. Višně v čokoládě tedy nenahradí ani náhodou. Tu už si víckrát nekoupím určitě.
2/10

Žádné komentáře:

Okomentovat