úterý 3. ledna 2017

Brandnooz box - prosinec

Prosincové vydání Brandnooz boxu s mottem "Novoroční hodování" dorazilo těsně před Silvestrem. Obvyklá zelená krabice byla i tentokrát docela těžká, tak jsem byla zvědavá, co v ní najdu. Po rozbalení musím říci, že nevím, jestli je zrovna motto "Novoroční hodování" pro obsah boxu úplně nejvýstižnější. No - pojďte se do boxu nakouknout spolu se mnou a posuďte sami...


Korunní Neperlivá (0,75l - doporučená cena 11,90)
Údajně by to měla být voda vhodná k vínu. Já takový znalec ani vína ani minerálek nejsem, takže pro mne je to normální minerálka, která nemá žádou výraznou pachuť po obsažených minerálech. Když chci neochucenou vodu, vystačím si s vodou z kohoutku, nicméně tuhle lahev nemám problém vypít (ale běžně ji kupovat nebudu)

Horká švestka se skořicí Jupíí (0,7 l - doporučená cena 56,90)
Sirup s příchutí sladké švestky dochucený skořicí, bez barviv a sladidel, vhodný pro použití za studena i za tepla. Tak tenhle produkt mi radost neudělal - sirupy si do vody nedávám a když už občas ano, tak bych určitě nezvolila švestkovou příchuť a už vůbec ne se skořicí. V teplé podobě mne to taky neláká - bude to na mne nepochybně moc sladké, raději si udělám čaj (který nesladím).

TUC Original (100 g - doporučená cena 19,90)
Tucky mám ráda, takže v boxu je celkem vítám - určitě se budou hodit. Ale tedy třeskutá novinka to opravdu není (resp. se novinkou už nazvat nedají).

Čokoška Carla (20 g - doporučená cena 6 Kč)
Mléčná čokoláda určená pro děti, na jejímž obale je obrázek, který namalovaly děti. Měla by mít nadstandartní podíl kakaové sušiny a sametově hebkou chuť (...uvidíme). Mléčná čokoláda mne v boxu celkem potěšila - velikost je tak akorát na přijatelné mlsání. K čemu mám výhrady je podle mne mírně idiotský název... (to je skutečnost, že by mělo jít o výrobek pro děti, opravdu důvodem k komolení čestiny?)

Rotkappchen Desalcoolisé rosé (0,2 l - doporučená cena 47 Kč)
Malé balení bezalkoholové varianty růžového šumivého vína před Silvestrem docela potěšilo, byť jsem ji na silvestrovský přípitek nevyužila. Celou láhev bych si určitě sama nekoupila, takže jsem ráda, že budu moci ochutnat v malém. Příležitost se určitě najde.

Rotkappchen Demi sec (0,2 l - doporučená cena 47 Kč)
I tuhle malou lahvičku klasického šumivého vína docela uvítala, stejně jako její bezalkoholovou "sestřičku", a ráda ochutnám i ji.

MaxiVita Herbal Horký nápoj - Brusinka; Echinacea (po 1 sáčku - doporučená cena 69,90 za balení s 10 sáčky)
Vzorky směsi pro přípravu horkého vitamínového nápoje - jeden s obsahem brusinek, druhý s obsahem echinacey (a příchutí černého rybízu). Oba druhy obsahují i vitamín C a zinek a měly by zvyšovat obranyschopnost organismu. Trochu pesimisticky tipuji, že výsledek bude hlavně sladký... Ale vyzkouším.

Bylinné bonbóny Ricola (75 g - doporučená cena 54,90)
Bylinné bonbóny jsem nikdy nevyhledávala a obecně mne bylinkové příchutě nelákají ani zamák a nepřesvědčí mne ani nápis "Schweizer". Ty s největší pravděpodobností poputují dál. A tedy přes 50 Kč za nepříliš velký sáček cukrátek mi přijde trochu přehnaná cena ...

Patifu Delikates (100 g - doporučená cena 26,90)
Tofu paštika v praktickém balení, které není třeba uchovávat v ledničce. Už dlouho jsem chtěla některou z paštik z řady Patifu vyzkoušet, ale pořád jsem váhala (bála jsem se, že to pro mne "masožravce" bude propadák). Takže mám vyřešeno - paštiku si beru do práce a příležitostně otestuji, jestli to bude přijatelná varianta do mých "nouzových" kancelářských zásob.
V boxu tentokrát bylo relativně málo produktů - díky tomu, že obsahoval několik spíše dražších věcí (je otázkou, jestli dražších oprávněně - viz například ty bonbóny). Celková cena byla něco přes 280 Kč, což je myslím takový standard. Potěšila mne Patifu paštika a obě mini balení šumivého vína, celkem vítám i TUC (byť tedy nejde o žádnou novinku) a čokoládu, ale bez zbytku bych se klidně obešla. Takže po listopadovém boxu, který se mi obsahově líbil, je tenhle spíš zklamáním. Budu docela zvědavá na hodnocení na jiných blozích...



Žádné komentáře:

Okomentovat