neděle 15. ledna 2017

Raw tyčinky Sportyfeel

Na raw tyčinky Sportyfeel jsem narazila náhodou v Lidlu někdy po prázdninách. Všimla jsem si jich díky tomu, že byly označeny jako "Novinka". Dělají se ve čtyřech příchutí, ale protože čtvrtá byla se skořící a tu já nějak výrazně nemiluji, rozhodla jsem se, že si na vyzkoušení vezmu jen ty tři zbývající.
K sepsání článku jsem se dostala docela pozdě - tyčinky už asi horká novinka nejsou. A ještěže jsem si vždycky po zkonzumování každé tyčinky udělala stručné poznámky do konceptu, protože jinak bych své dojmy dávala už těžko dohromady.



Nejdřív základní údaje, které mají všechny tři tyčinky společné
Koupeno - Lidl
Cena - 29,90
Balení - 40 g
A teď jednotlivé příchutě

Spicy lemon

Složeni: 59% datle, mandle, 3% sušená citronová šťáva,agávový nekter, citronový olej, chilli, zázvor, rozmarýnový extrakt
Nutriční hodnoty (ve 100g): 1689 kJ, tuky 17,4 g, sacharidy 46,9 g (z toho cukry 40,9 g) , bílkoviny 10,4 g,
Měla jsem trochu strach, aby nebyla moc kořeněná, ale mám natolik ráda citronové příchutě, že jsem to riskla. A dobře jsem udělala - koření v ní výrazně cítit není (rozhodně jsem necítila chilli, jen trochu zázvor) a je příjemně nakyslá, jak to mám ráda.
10/10

Date&coconut

Složení: 50% datle, kešu ořechy, 15% kokosové vločky, rozinky, agávový nektar, kokosový olej, rozmarýnový extrakt
Nutriční hodnoty (ve 100g): 1763 kJ, tuky 21,7 g, sacharidy 44,8 g (z toho cukry 41 g) , bílkoviny 6,5 g
Kokosová chuť nebyla úplně dominantní, ikdyž cítit tam samozřejmě byla. Ale chuťově tyčinka taky nezklamala, mám ráda i datle... Překvapil mne obsah rozmarýnového extraktu... (který jsem na chuť ale nezaznamenala).
10/10

Orange&raw cocoa

Složení: datle, kešu ořechy, 7% kakao, 6% pomeranč, kakaové máslo, agávový nektar, pomerančový olej,mletá vanilka, rozmarýnový extrakt
Nutriční hodnoty (ve 100g): 1661 kJ, tuky 14,7 g, sacharidy 53,7 g (z toho cukry 40 g) , bílkoviny 8,4 g,
V této tyčince byla výraznější čokoládová chuť, pomeranč jsem skoro necítila. Ale jinak byla taky dobrá. I tady mne překvapil ten rozmarýnový nektar (i když jsem ho i tady zaznamenala jen ve složení, ne v chuti)
10/10

Celkově hodnotím tyto tyčinky velmi dobře - mají dobré složení a po chuťové stránce u mne uspěly všechnytři varianty, které jsem vyzkoušela. Vlastně se ani neumím rozhodnout, která mi chutnala nejvíc (možná ta citronová). Vyhovuje mi i balení - 40 g je tak akorát na svačinu. Cenově vychází myslím tak plus mínus stejně jako podobné tyčinyk Bombus nebo Lifebar, možná o fous dráž (díky menší gramáži), ale není to rozdíl, který by byl zásadní.
Pokud potřebujete malou svačinku do kabelky nebo do batohu, tak to určitě není špatná volba.

Žádné komentáře:

Okomentovat