úterý 10. ledna 2017

Dnešní malé radosti

Malé radosti dělají hezký den. A mně dneska udělalo malou radost několik věcí, tak jsem se rozhodla, že se o ně podělím. Myslím, že by si člověk ty hezké maličkosti měl cíleně uvědomovat, protože mu rozsvítí den. A taky - sdělená radost je dvojnásobná radost.
Za první dvě malé radosti, o kterých chci napsat, "mají na svědomí" dvě blogerky, které jsem nikdy neviděla a znám se s nimi jen virtuálně. A obě dvě radosti souvisí s čaji.
Dneska při příchodu z práce jsem ze schránky vylovila obálku, o níž jsem cestou po schodem marně dumala, od koho může být a co asi skrývá (protože na omak v ní bylo něco jiného než list papíru). Když jsem ji doma netrpělivě roztrhla, tak jsem v ní objevila čtyři čajové sáčky zn. Killimanjaro. A bylo jasno... Ráďa z blogu Nesni svůj život, žij svůj sen na mne myslela na své exotické dovolené (výstup na nejvyšší africkou horu) a přivezla mi něco do mé čajové sbírky.
Ráďo mockrát děkuji, že jsi na mou sběratelskou vášeň myslela i v daleké Africe. Těší mne to a vážím si toho.


Druhou čajovou radost mi udělala Marcela z blogu Nordic Passion. Na jejím blogu jsem se v komentáři pod článkem zmínila, že neznám čaj, který měla na jedné z fotek s novou konvičkou. A Marcelka mi mailem v podstatě obratem nabídla, že mi jeden čajový sáček pošle.
Marcelko, i tobě patří můj virtuální dík. Byla to nečekaná, ale o to příjemnější nabídka, která mi udělala radost.



Radost třetí jsem si udělala sama. Dneska jsem cestou domů narazila na stáenk s výprodejem kalendářů na r. 2017 a tam mi padl do oka kalendář s veverkami. Vzhledem k mé přezdívce je jasné, že jsem k němu zahořela okamžitou láskou. A ani jsem moc dlouho neváhala a koupila jsem si ho. Za 79 Kč mi veverky budou dělat radost celý rokUsmívající se. Už visí v kuchyni.


A tu poslední radost, kterou chci zmínit, mi udělala pokladní v drogérii. Kupovala jsem prášek do myčky a protože jsem měla plné ruce, tak mi u pokladny (ale už po zaplacení) upadl a sáček praskl ve svaru. A pokladní mi sama od sebe nabídla, že mi ho vyměni za nepoškozené balení. Fakt mne to potěšilo (ani by mne bývalo nenapadlo něco takového požadovat) a za prozákaznický přístup u mne má DM drogérie nezanedbatelné plus.

I vám přeju spoustu malých radostí, co z příjemní den - těch, které vám někdo udělá, i tech, co sami rozdáte.

Žádné komentáře:

Okomentovat