úterý 24. ledna 2017

Fruit bar Marks & Spencer

V krátké době znovu tyčinky ....
Na tyhle ovocné jsem narazila v Marks&Spencer náhodou, když jsem hledala něco na doplnění jednoho ze swapů. A protože mi přišly zajímavé a Marks&Spencer mívá obvykle kvalitní potraviny, vybrala jsem rovnou dva druhy a vzala jsem od každého dva kousky, abych tyčinky nedávala jen do swapů, ale abych je i ochutnala. Ty moje na ochutnání mi tu chvíli zůstaly ležet a dostalo se na ně až teď...



Nejdřív základní údaje, které mají všechny tři tyčinky společné
Koupeno - Marks&Spencer
Cena - 19,90
Balení - 30 g
A teď postupně obě příchutě

Strawberry fruit bar (ovocná tyčinka ze směsi ovoce a jahodového protlaku)

Složení - sušené hrušky (konzervant E220), sušené meruňky (konzervant E220), sultánky, jahodový protlak, jablečná vláknina, jahodové aroma, barvivo z černé mrkve, modifikovaný tapiokový škrob, slunečnicový olej.
Nutriční hodnoty (na 100 g) - 1193 kJ, T - 0,3 g, S - 63,3 g, B - 2,2 g


Mango fruit bar (ovocná tyčinka ze směsi ovoce a mangového protlaku)

Složení - sušené hrušky (konzervant E220), sušené meruňky (konzervant E220), sultánky, mangový protlak, jablečná vláknina, mangové aroma, modifikovaný tapiokový škrob, slunečnicový olej.
Nutriční hodnoty (na 100 g) - 1126 kJ, T - 0,2 g, S - 61,6 g, B - 2,1 g



Tyčinky jsou v podstatě jen slisované ovoce a i tak chutnají. Jahodová mne překvapila tím, že chutnala hodně po jahodách, vzdor tomu, že jahodového protlaku je v ní poměrně málo. V mangové tyčince byly víc cítit hrušky. Obě dvě byly ale moc dobré, šťavnaté, s výraznou ovocnou chutí. Malé mínus mají jen za použití sířeného ovoce. Ale i tak si je určitě ještě někdy koupím.
9/10



Žádné komentáře:

Okomentovat