pátek 6. ledna 2017

Povánoční dárek

Už podruhé se na mne usmálo štěstí v soutěži na blogu Zdenička. Poprvé jsem vyhrála krásné vánoční přáníčko a přívěsek andílka (psala jsem o tom tady). Tentokrát Zdenička vyhlásila soutěž narozenínovou - její blog slavil čtvrté výroční vzniku. A k tomuto výročí přichystala dárečky pro své čtenářky - 4 stromečky z korálků (každý inspirovaný jiným ročním obodbím) a ke každému ještě malinkého korálkového andílka.
O vánočních svátcích Zdenička vylosovala čtyři výherce - tedy výherkyně. A já se díky štěstí ocitla mezi nimi. Včera jsem si pak přinesla z pošty velkou krabici, ve které byla pečlivě zabalena a obalena moje výhra - korálkový stromeček symbolizující jaro, růžový andílek a navíc ještě krásné, také do růžova laděné motýlkové přání.



Zdeni, znovu jsi mi udělala velikou radost. Stromeček mi bude dělat radost v kanceláři, kam si ho zítra odnesu. A hrozně se mi líbí přání s motýlky - je krásné, něžné, originální... Ještě jednou mnohokrát díky (a taky velký obdiv ke tvé šikovnosti)

Žádné komentáře:

Okomentovat