čtvrtek 19. ledna 2017

Čajové překvapení 11

Těsně před Vánoci jsem vyhlásila další díl mého oblíbeného swapu aneb Čajové překvapení po jedenácté. Je to stále stejné - já nabídnu 40 až 60 sáčků čaje vybalených z přebalů (které skončily buď ve sbírce mé nebo ve sbírce některého z mých sběratelských kolegů tu- i cizozemských) a k tomu nějaké drobné překvapení. Na oplátku chci něco, co odpovídá mým preferencím, které mám v profilu s tím, že jsem tentokrát jako námět dala kondicionér. Hodnotu swapu jsem stejně jako vždycky nastavila na 100 Kč.
Jako svou spoluswaperku jsem si pro tento swap vybrala Petru.



Ačkoliv jsem swap vyhlásila už před svátky, tak k výměně balíčků došlo až teď - v půlce ledna. Vybalování čajů z přebalů a jejich přendavání do maliých uzavíratelných igelitových sáčků je práce trochu nimravá, tak jí dělám po částech a chvíli mi to trvá. Tentokrát mi ovšem práci trochu ulehčilo to, že Perta je stejně jako já sběratelka čajových přebalů. Takže projevila zájem o to, aby alespoň některé čaje zůstaly v přebalech původních, což jsem u některých čajů, které jsem doma měla v hodně exemplářích, učinila.
Čaje jsem Petře vybrala jako obvykle rozmanité - černé, zelené, bylinkové i ovocné; čisté i s různými příchutěmi. Asi nejvíc bylo zelených, protože Petra má v profilu, že je má nejraději. Většinou k čajům jako doplněk přibaluji nějakou sladkost. Protože Petra nechtěla nic s lepkem nebo s mlékem, tak jsem nakonec sáhla po raw tyčince Lifebar, což je značka, kterou mám vyzkoušenou a poměrně oblíbenou. Přidala jsem ještě malou čajovou svíčku. A posledním doplňkem čajů bez přebalů byly přebaly bez čajů - tedy přesněji řečeno hromádka přebalů z mých výměnných zásob. Snad aspoň některými rozšířím Petřinu sbírku.


Od Petry mi dorazila pečlivě zabalená krabička (do které jsem se skoro nemohla dostat), ve které na mne čekalo několik zabalených dárečků a milý dopis. Petra vyhověla mému přání a doplnila ho i nějakým mlsáním. Konkrétně jsem v jednotlivých balíčcích našla
Kondicionér Elseve - ten jsem si přála, takže spokojenost. Od této značky jsem kondicionér ještě neměla, takže vyzkouším něco nového
Bio lněné rolky z pomerančem - tak na výrobky firmy Rawfood jsem zrovna nedávno koukala ve zdravé výživě a na konec se nemohla rozhodnout, co si vybrat. Tak mám vybráno a jsem zvědavá, jaké budou.
Hořká čokoláda s 90% kakaa - tou mne nikdo nezklame a značku ještě neznám
Hořká tyčinka praline s oříšky - i tu ochutnám ráda
A poslední balíček skrýval hrst čajů v přebalech - i tady Petra vybrala dobře, protože 7 z nich jsou pro mne nové a obohatí mou sbírku (zvlášť ráda jsem za ty od Sonnentoru i Chai). A ty zbylé ráda vypiju - černé i zelené mám ráda a mizi mi doma docela rychle.


Petra pro mnei vytvořila opravdu moc pěkný balíček (jen nevím, jestli trochu "nepřetáhla" hodnotu) - všechny věci se mi líbí a určitě je ráda využiju. A já jsem teď zvědavá na odezvu od Petry (můj balíček je ještě na cestě - posílala jsem o den později) - doufám, že bude spokojená stejně jako já.

Hodnocení 10/10



Žádné komentáře:

Okomentovat