neděle 8. ledna 2017

Z kosmetické poličky 5

Po dlouhdé době zas nahlédnu na mou kosmetickou poličku a přidám pár dojmů o přípravcích, které jsem vyzkoušela poprvé. Jako obvykle jich není zrovna mnoho, ale já jsem v oblasti kosmetiky jednak docela minimalista a moc toho nepoužívám a pak jsem asi taky dost konzervativní a moc neexperimentuju. O novinky se vlastně většinou zaslouží Glanz box nebo nějaký swap.
Takže tady je těch pár kousků mých novinek, co se na mé poličce ocitly poprvé.




Cien - pěnové tužidlo power

Koupeno - Lidl. Balení - 250 ml Cena - 29,90
Po zklamání z tužidla Balea jsem tentokrát sáhla po tužidle zn. Cien z Lidlu. Ale ani tentokrát se žádné velké nadšení nekonalo. I tohle tužidlo dělá bohatou pěnu, ale z tužící účinek je průměrný, ač byl označen jako silný.
5/10


Micelární voda Bioderma

Koupeno - dárek. Balení - 250 ml Cena - ??
Tahle micelárku byla jako dárek u nějaké časopisu - už před delší dobou. Zůstala zastřčená ve skříňce s kosmetikou, kde jsem ji nedávno našla a řekla si, že je načase ji vypotřebovat. Bylo to moje první setkání s micelární vodou, tak jsem byla zvědavá na dojmy. A ty jsou trcohu rozpačité (možná jsem měla velké očekávání). Na vyčištění pokožky i běžného líčení není špatná, ale na odlíčení očí mi prostě nestačila. Ikdyž jsem se snažila, tak mi zbytky řasenky na očích zůstaly. Jinak je bez vůně (což mi nevadí), pokožku nevysušuje (byť nějaký extra pocit svěžesti, který bych měla po použití micelární vody cítit, se nedostavil)
7/10

Vlasová kúra Alverde Citron a meruňka

Koupeno - ze swapu. Balení - 20 ml. Cena - ??
Z takto malého, vlastně cestovního balení, nelze dělat bůhví jaké závěry, ale moje dojmy z jednoho použití jsou docela příznivé. Prostředek příjmeně voněl a měla jsem pocit, že po něm mám méně rozlítané vlasy. Podle údajů na tubě obsahuje keratin, ale nikoliv silikony.
7/10

Antiperspirant Fa Nutriskin

Koupeno - ze swapu. Balení - 150 ml. Cena - ??
Běžně v současnosti používám antiperspiranty typu roll-on, takže tohle pro mne byl takvoý návrat v čase (spreje jsem použivala někdy před dvaceti lety). A asi zůstanu v současnosti, sprej mi na používání nevyhovuje.Vůně byla taková květino, ale při použití hrozně intenzivní, skoro dráždivá (naštěstí po chvíli už měla intenzitu normální). Ač na se na obale inzeruje výdrž 48 hodin (což ani vlastně nepotřebuju), tak po nějakých 12 hodinách to bylo tak na hraně a už jsem někdy neměla úplně příjemný pocit. Byla jsem docela ráda, když jsem ho dopotřebovala.
4/10

Balzám na rty Astrid jahodový

Koupeno - ze swapu. Balení - 4,5 g Cena - ??
Klasický balzám na rty. Jahodová vůně (nebo příchuť?) je znát, ale není moc intenzivní. Vyživuje průměrně, průměrná je i výdrž na rtech, dobře se nanáší. Oceňuji balení, na kterém dobře drží víčko.
6/10

Balzám na rty

Koupeno - ze swapu. Balení - ?? Cena - ??
Balzám mám už docela dlouho a cedulku s údaji jsem sloupla , abych ho mohla otevřít (což byl pro mne trochu test inteligence) a tak je to pro mne vlastně totální "no name". Jde o balzám, který se nanáší prstem, což byla jeho hlavní nevýhoda. Jinak má hutnější konzistenci, docela dlouho vydrží na rtech a poměrně dobře vyživuje. A balení ve formě ptáčka je roztomilé (byť tedy z ocasní části se balzám nedoloval úplně nejlíp). Vadilo mi opravdu jen to nanášení, jak je balzám hutnější, tak šel i hůř umýt z prstu, kterým jsem si ho patlala na pusu.
6/10

Kondicionér Balea Granátové jablko a goji

Koupeno - ze swapu. Balení - 300 mlCena - ??
S tímto kondicionérem jsem byla spokojená. Příjemně voněl, vlasy docela dobře vyhladil a po jeho použití šly dobře rozčesávat.
8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat