čtvrtek 5. ledna 2017

Co jsem taky ochutnala 12

Tentokrát bude tento článek hodně krátký. V prosinci se na mém stole moc novinek neobjevilo. Kupodivu to myslím není moc tím, že bych zapomínala novinky fofit. Důvodem spíš byl nedostatek času (vánoční přípravy, fofr v práci, víkend v Mariánkách), takže jsem v krámě prostě lapla vždycky staré známé osvědčené a nic nového nevyhledávala. A mé případné "ochutnávání" směřovalo k vánočnímu cukroví, bramborovému salátu a tak Mrkající
No a tady těch pár kousků je




Rio Fresh 100% jablečná šťáva

Koupeno - swap. Balení - 330 ml Cena - ??
Za studena lisovaná jablkečná šťáva, která neobsahuje žádné přidané látky (konzerovaná je pasterizací). Chlazená chutnala opravdu dobře.
9/10

Hummus (Toppo)

Koupeno - Lidl. Balení - 180 g. Cena - myslím 19,90
Už jsem ho delší dobu chtěla vyzkoušet, došlo na něj až teď. Mají ho v několika variantách, já si vybrala tu nejklasičtější, tj. bez přídavků. Hummus z Mark&Spencer, který jsem měla nedávno, mi chutnal víc. Ale i tenhle je velmi dobrý - jak chuťově, tak konzistencí. A upřímně řečeno, poměr cena - výkon je minimálně stejný. Určitě jsem si ho nekoupila naposledy.
9/10

Bio Kokos-Riegel (Mogli)

Koupeno - swap. Balení - 25 g. Cena - ??
Kokosová tyčinka s agávovým a rýžovým sirupem v jedlém "papíru". Je to tedy trochu kalorická bomba, ale zas má dobrou velikost (tak akorát na malou svačinku). A chutnala skutečně kokosově.
7/10

Easysandwich makrela (Hamé)

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 100 g. Cena - 24,90 (doporučená)
Je to taková rybičková paštika (obsah makrely je 20%). Nechutná špatně a jako nouzová svačina (resp. spíš oběd) se mi v práci osvědčila (samozřejmě, že když si člověk udělá pomazánku sám, tak je lepší a vyjde i levněji, ale když není čas, tak tohle mne špatné řešení není)
6/10

Mini rybky (Vest)

Koupeno - Brandnooz box. Balení 75g+20% zdarma. Cena - ?
Tyto krekry se sezamem jsem si vybrala do boxu jako dárek za body získané na stránkách Brandnooz už před časem, ale došlo na ně až teď, když jsme měli nějakou návštěvu. Mám ráda krekry slané, tyto jsou posypané jen sezamovým semínkem, takže mi přišly chuťově nevýrazné (úplně špatné zas ale taky nebyly).
5/10

Puding s příchutí čokoláda višeň (Amylon)

Koupeno - swap. Balení - 40 g. Cena - ?
Tento puding je z retro edice Amylonu (pokud jsem zaregistrovala, tak je ještě příchuť s lískovým oířškem, banánem a karamelem a s vaječným likérem). Sama bych si ho asi nekoupila (mám puding ráda, alestačí mi obyčejný čokoládový), ale musím říci, že nebyl špatný - višňová příchuť v něm cítit byla a dohromady s čokoládovou to docela ladilo. V obchodě jsem na něj sama nenarazila; kdyby jo, tak možná v mém košíku skončí.
7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat