středa 1. března 2017

Brandnooz box - únor 2017

Další zelená krabice s neznámým obsahem je tady. Tentokrát s motem "Stále je co objevovat". Vždycky se těším na ten moment překvapení, co v krabici bude... Tentokrát byla krabice docela těžká, takže jsem tipovala, že bude opět obsahovat něco k pití. Pojďme podívat, jestli jsem se trefila, pokud jde o to pití, co všechno jsem z únorového Brandnooz boxu vybalila a jak mne to potěšilo nebo nepotěšilo.




Veritea (Aquila) - čaj s příchutí (2x 0,5 l, doporučená cena 23,90 za 0,5 l)
V boxu byly dvě balení ledového čaje - zelený čaj s příchutí broskve a černý čaj s příchutí citronu. Já jsem zvyklá pít klasický čaj a na tyhle čajové limonády, co s čajem nemají moc společného (3,2% čajového extraktu) si nepotrpím. Moc mne tedy nenadchly. Ale podělím syna a manžela, taže využití u nás najdou.

Toma Nádech citron a máta (0,5 l - doporučená cena 14,90)
Myslím, že tahle neslazená voda s příchutí citronu a máty by mi mohla chutnat. Rozhodně patří k tomu, co mne v boxu spíš potěšilo.

Semtex Krvavý pomeranč (500 ml - doporučená cena 29,90)
Jako většina energeťáků poputuje i tento k synovi. Semtex s příchutí granátového jablka, který ode mne dostal z zářijového boxu, sice vyhodnotil jako nepovedený, ale další verzi nejspíš vyzkouší (když ji nebude muset kupovat).


Rama s kokosový a mandlovým olejem (400 g - dopručená cena 43,90)
Sama bych si ji určitě nekoupila. Tak ji díky boxu aspoň vyzkouším. Jsem docela zvědavá, jak tato kombinace bude chutnat. V letáku jsou i recepty na dva sladké moučníky (i když já tedy raději peču z másla než z margarínu), tak ji asi prubnu jak za studena, tak za tepla. Kdyste měli nějaký nápad, kam by se hodila, tak sem s ním.

Kotlíkové brambůrky Bohemie (50 g - doporučená cena 23,90)
Sotva jsme zlikvidovali megasáček Strážnických brambůrek z říjnového Brandnooz boxu, tak tu máme další. Ale tentokrát se hodí na plánovanou víkendovou akci. A na příchuť mořská sůl s rozmarýnem jsem docela zvědavá.

Pedro Komprimátový mix (150 g - doporučená cena 17,90)
Sáček směsi lipa v různých tvarech i příchutích je takový návrat do dětství. Sama bych si je určitě nekoupila, ale když už je mám, tak si nějaké lipo občas ráda zobnu, až mne bude honit chuť na sladké.

Kotlíkové arašídy Bohemia (150 g - doporučená cena 49,90)
Dvakrát obalované a pozvolna připravované arašídy v těstíčku se vyrábí ve dvou příchutích - bylinky a koření nebo sladké chilli a červená paprika. Kdybych si měla vybrat, sáhnu po bylinkách, ale v boxu jsem měla variantu s chilli a paprikou. Ale i tenhle sáček vezmu na víkendovou akci, tam se určitě sní.

Dr. Oetker Mousse au Chocolat (50 g . doporučená cena 20,90)
Čokoládovou pěnu mám moc ráda, ale zatím ji ještě doma nedělala. Tak jí asi poprvé vyzkouším z polotovaru, byť jsem k různým práškovým směsím na přípravu moučníků dost skeptická. Uvidíme, jaké to bude.

Kand Ketchup bez přidaného cukru (300 g - doporučená cena 24 Kč)
Tak musím říce, že tenhle kousek z boxu jsem komentovala slovy "Už zase kečup? To myslí vážně?" Kečup bez cukru jsem měla i v minulém (lednovém) boxu (ještě jsem ho ani nestihla načnout). Jinak jde o variantu kečupu, který je doslazován namísto cukru přírodním sladidle stévie.

Corny Protein chocolate (35 g - doporučená cena 24,90)
Proteinovou Corny jsem si vybrala jako doplněk do boxu za body za hodnocení výrobků (takže není započítaná v hodnotě boxu). V květnovém boxu jsem měla karamelovou variantu; sice jsem z ní nebyla nijak unešená (i kvůli složení), ale řekla jsem si, že ochutnám i tu čokoládovou.

V boxu ještě bylo lednové číslo časopisu Paní domu, což podle letmého prolistování nebude titul, který by mne tak úplně zaujal. Cenu, za kterou se časopis prodává (34,90), jsem do hodnoty boxu nezapočítala - šlo o vydání již "lehce odleželé" (mj. v něm je inspirace na silvestrovské pohoštění)



Celková hodnota boxu byla kolem 280 Kč, takže standard. Obsah hodnotím jako velmi průměrný. Nebylo tam nic, co by mne vyloženě nadchlo. Fajn je Toma s citronem a mátou; vyzkouším polotovar na čokoládovou pěnu a Ramu s kokosovým a mandlovým olejem, které bych si asi jinak nekoupila. A výjimečně se mi hodí brambůrky i arašídy, byť je jinak v boxech moc nemusím. Ostatní věci sice využiju (většinou = předám někomu dalšímu), ale nijak nezaujaly. A dvakrát za sebou kečup bez cukru se mi nezdá jako dobrý nápad. Jediné, co hodnotím trochu pozitivně, je fakt, že tentokrát je tam dost věcí, které jsem buď na pultech neviděla nebo je tam vídám jen velmi krátce.

Žádné komentáře:

Okomentovat