středa 12. dubna 2017

Bio BiFi drinky Hollandia


"Jemné jogurtové drinky z bio mléka a ovoce. Vše je čistě přírodního původu a v bio kvalitě. Nápoje neobsahují přidanou vodu. Hebké konzistence dosahujeme speciálním rozmícháním." praví informace na webových stránkách výrobce.
Já jsem si kdysi tohle jogurtové mléko s ovocem a kulturou BiFi občas kupovala. Jenže pak z trhu zmizela moje tenkrát oblíbená příchuť a navíc se zvedla jeho cena, tak jsem ho kupovat přestala. Když jsem teď na něj narazila v rámci slev, tak jsem si řekla, že ho zas po dlouhé době vyzkouším. Vybrala jsem si k ochutnání novou (aspoň pro mne) příchuť mango s ananasem, a přibrala k ní granátové jablko (kromě těchto dvou příchutí dělají ještě příchuť jahoda s mátou a espresso).



Nejdřív pár základních údajů
Výrobce - Hollandia
Koupeno - Lidl
Balení - 230 g
Cena - 16,90 (akční sleva, běžná cena je kolem 25 Kč)
Výživové hodnoty (ve 100 g) - 367 (375) kJ, tuky 3,2 g, sacharidy 12 g, bílkoviny 3 g.
Složení:
příchuť granátové jablko - mléko, ochucující složka 16 % (třtinový cukr, koncentrát šťávy z granátového jablka 4 %, koncentrát jablečné šťávy 2,2 %, koncentrát šťávy z černé mrkve, stabilizátor karubin, přírodní aroma, koncentrát citronové šťávy), mléčná bílkovina, jogurtová kultura, kultura Bifidobacterium a Lactobacillus acidophilus
příchuť mango a ananas - mléko, ochucující složka 16 % (třtinový cukr, mango 15 %, koncentrát ananasové šťávy 3 %, nativní škrob, stabilizátor karubin, koncentrát citronové šťávy, přírodní aroma), mléčná bílkovina, jogurtová kultura, kultura Bifidobacterium a Lactobacillus acidophilus


Chuťově mne nápoj rozhodně nezklamal - vychlazený je opravdu dobrý. Není přeslazený a chutná po přidaném ovoci. Víc mi chutnalo mango s ananasem, ale ani granátové jablko není špatné. Plusem je balení - jednak dobře vypadá a hlavně má víčko s "pítkem", takže po stržení hliníkové folie se dá z kelímku dobře pít (nápoj teče opravdu jen tudy, kudy má). To tento výrobek kvalifikuje na vyhovující rychlou svačinku do ruky. Mínusem je dost vysoká cena. A taky to, že mne nezasystí tolik jako třeba jogurt, přitom energetická hodnota je dost podobná. Pravidelně si ho kupovat nebudu, ale jednou za čas po něm právě po jako nouzové svačince sáhnu (lepší než tatranka)
Hodnocení - 8/10


Žádné komentáře:

Okomentovat