úterý 25. dubna 2017

Tajemství pěti P

Na konci března, když byly mému blogu dva roky, jsem vyhlásila malou narozeninovou soutěž. Výhrou v soutěži byl balíček "plný překvapení" - pro výherkyni jsem připravila pět drobností. Pamlsek, něco pro parádu, něco pro potěšení, něco napití a něco pro péči.
Soutěže se zúčastnilo 12 čtenářek a výherkyní balíčku s překvapením se stala Martina z blogu Decor blanc, které jsem balíček po Velikonocích odeslala. V diskusi pod vyhlášením výsledků jsem slíbila, že obsah balíčku odtajním. Nechtěla jsem to udělat dřív, než si balíček rozbalí výherkyně, abych ji nepřipravila o překvapení. Teď už ale má Martina podle sledování na stránkách České pošty balíček s pěti P doma, tak plním slib a obsah balíčku zveřejňuji.



Co konkrétně tedy v balíčku bylo?
Pamlsek - malá bonboniérka s oříškovými čokoládovými bonbóny
Něco pečujícího - tělové máslo Alnatura
Pití - nápoj pro podporu relaxace
Paráda - lehká barevná šála
Něco pro potěšení - přihrádka na papírové ubrousky s motýlkem


Obsah balíčku byl vytvořený "naslepo" při vyhlášení soutěže, takže samozřejmě nemohl zohledňovat preference budoucí výherkyně. Nicméně doufám, že Martina nebyla výhrou zklamaná a že se jí aspoň něco z balíčku líbilo a využije to.
A další soutěž bude ... - třeba do roka a do dne nebo třeba i dřív. Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat