pondělí 3. dubna 2017

Co jsem taky ochutnala 15

V březnu se mi ve foťáku sešlo poměrně dost fotek věcí, které jsem ochutnala poprvé. Je to takový pel-mel zdravého a nezdravého, věcí, které jsem si koupila i věcí, které jsem ochutnala jen díky swapu nebo Branooz boxu, protože samotnou by mi nenapadlo si je koupit. A jak mi co chutnalo či nechutnalo, to si můžete přečíst v dnešním článku (a varuji vás - bude to dlouhé).



Biscino Dark chocolate (Sondey)

Koupeno - Lidl. Balení - 125 g. Cena - 21,90
Máslové sušenky v 63% hořké čokoládě. Mají opravdu hutnou vrstvu čokolády. Chuťově jsou takový lepší průměr.

7/10


Kotlíkové arašídy (Bohemia)

Koupeno - Brandnooz box. Balení -150 g. Cena - 49,90 (doporučená)
Takové průměrné slané zobání. Křupavé s trochu pálivým akcentem. Podle mého názoru hodně přestřelená cena.

6/10


Pizza stars (Vest)

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 100 g. Cena - 19,90 (doporučená)
Pizza hvězdičky mi nechutnaly. Neměly chuť po pizze (čekala bych oregánovo rajčatovou příchuť), ale takovou divnou, umělou chuť, nejvíc asi připomínající polévkové koření. Zobla jsem si jen párkrát. Tohle už určitě nekoupím.

2/10


Sýrovky (Vest)

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 90 g. Cena - 19,90 (doporučená)
Klasické slané krekry se sýrovou příchutí - takový ten "zobací" mor, kdy si jednou vezmete a než se rozkoukáte máte prázdný sáček. Těch jsem sezobala mnohem víc.

7/10


Flapjack Choco-Almonds (Rupa)

Koupeno - výhra. Balení - 50 g. Cena - ???
Ovesná tyčinka, částečně politá čokoládou. Mandle jsem v ní skoro necítila, spíš jen trochu chuť ovesné mouky a tu čokoládovou polevu. Nemůžu říct, že by mi nechutnala, ale nezařadí se mezi věci, které bych kupovala pravidelně.

6/10


Žervé z Poděbrad s kozím tvarohem (Milko)

Koupeno - supermarket Řehák. Balení - 80 g Cena - 23 Kč
Koupila jsem si ho proto, že mám ráda kozí sýry, a musím říci, že v tomto směru mne zklamal - chuťově v něm byl deklarovnaý kozí tvaroh cítit poměrně málo (ač je ho tam podle údajů na obale 40%). A želatinu si tedy taky mohli nechat (ta v něm naštěstí cítit nebyla). Jinak je hezky krémové a dobře se roztírá.

5/10


Toma Nádech citron a máta

Koupeno - Brandnooz box Balení - 0,5 l .Cena -14,90 (doporučená)
Neslazená jemně perlivá voda, jejíž název přesně odpovídá tomu, jak po napití působí - má opravdu jen jemný nádech máty a citronu, žádná výrazná příchuť. Je třeba jí pít vychlazenou - to mi chutnala (v pokojové teplotě už je to slabší).

7/10


Pohankové pukance (Grenn Apotheke)

Koupeno - swap. Balení - 50g Cena - ??
Pufovaná pohanka nemá v postatě žádnou chuť - je to takové lehounké nic. Míchala jsem si je se lžičkou medu do bílého jogurtu. Ráda jsem je vyzkoušela, ale kupovat si je nebudu - zas tolik mi nechutnaly. Ale v tomhle jsou swapy fajn, že díky nim vyzkouší něco, co by si sám nekoupil (já si třeba pufované výrobky nekupuju vůbec)

6/10


Low carb krekry (Penam)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 150 g. Cena - 59,90 (doporučená)
Výrobek z řady Fit den. Mají snížený obsah sacharidů (20 g/100g), zvýšený obsah bílkovin (28 g/100g) a hdoně vlákniny. Taky hodně semínek (taky bohužel palmový olej). Pro mne by mohly být trochu víc slané, ale jinak mi chutnají. Podobají se Večerním krekrům, o kterých jsem psala asi před rokem, a stejně jako ony nejsou úplně levné. Ale je to věc, kterou si možná ještě koupím, protože jsou fakt dobré.
(Jen by zasloužily jiný název, protože kombinace dvou anglických a jednoho počeštělého slova mi přijde taková zvláštní)

9/10


Sušené banány natural (Čokoládovna Troubelice)

Koupeno - dárek. Balení - 100 g. Cena - ??
Zrovna banány patří k ovoci, kterému v sušené podobě moc neholduji. Ale darovanému koni... A taky jsem byla zvědavá, jestli chutnají líp než vypadají (protože vypadají docela děsně). Nakonec jsem chutí byla docela překvapená - byly hodně sladké a takové žvýkavé. Já totiž znala zatím sušené banány jen ve formě banánových plátků, ktere jsou křupavé (a taky nejspíš sířené). Ty natural mi chutnaly víc a půlka jednoho kousku docela dokázala uspokojit chuť na sladké. Takže pokud sušené banány, tak spíš ty natural, ikdyž nejsou žádní krasavci.

7/10


Mini soft cheese (Alpenfest)

Koupeno - Lidl. Balení - 150 g Cena - 24,90
Tento plíšňový sýr jsem ulovila v Lidlu nikoliv v rámci francouzského týdne (kdy lovím sýry obvykle), nýbrž v rámci týdne alpského. Byl poměrně tučný (50% tuku), krémový a chuťově vůbec ne špatný.

8/10


Raw tyčinka (Eva)

Koupeno - Biomarket Vacek. Balení - 30 g Cena - 16,90
Moc dobrá raw tyčinka je malinko nakyslá díky tomu, že vedle daltlí, lněného semínka a kešu ořechů obsahuje i brusinky. Určitě bych si jí koupila znovu - pokud bude kde, protože jde o slovesnký výrokek (podle popisků určený ještě pro maďarský trh). Vyhovuje mi i velikost a cena.

10/10


Raw Tyčinka Enjoy mago fruit (Bercoff)

Koupeno - Biomarket Vacek. Balení - 50 g Cena - 28,90
Má dobré složení - datle, kokos, kakao, koncentrovaná ovocná šťáva a sušené mango (to tedy v podstatě stopově). Chuťově je hodně kokosová, mně . úplně nesedla kombinace kokosu, kakaa a ovoce, navíc je poměrně sladká. Ještě mám jednu s jinou příchutí, tak uvidíme, tak ja dopadne ta.

6/10


Raw tyčinka Peanuts&dates (Bombus)

Koupeno - swap. Balení - 50 g Cena - ??
Další ochutnaná "bombuska". Jako všechny tyčinky Bombus má dobré složení - přesně podle názvu obsahuje opravdu jen datle a buráky. Pokud jde o chuť, tak mi chutnala (fajn jsou kousky arašídů), i když asi nebude patřit k mým úplně nejoblíbenějším (chybí jí čokoláda ;-)). Ale klidně si ji zas někdy koupím.

8/10


Na propadák měsíce se jednoznačně kvalifikovaly Pizza stars, naopak nejvíc mne zaujaly raw tyčinky Eva a Bombus a Low carb krekry. A co by z březnového seznamu asi nejvíc zaujalo vás? A co byste si naopak určitě nekoupili.

Žádné komentáře:

Okomentovat